וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 68 דקות למאור בוזגלו בהפסד סטנדרד ליאז'

מערכת וואלה! ספורט

21.9.2012 / 23:25

הקשר שוב פתח, אבל קבוצתו ספגה הפסד שלישי ברציפות, 2:1 לגנט. חמש דקות לדודו ביטון. פולין: 66 והפסד ללירן כהן

ספורט 2

מאור בוזגלו פתח הערב (שישי) בהרכב סטנדרד ליאז' ושיחק 68 בהפסד הביתי של קבוצתו 2:1 לגנט במשחק שפתח את המחזור השמיני בבלגיה. הקשר הישראלי שיחק באגף הימני והיה פעיל מאוד, אבל זה לא עזר לקבוצתו שספגה הפסד שלישי ברציפות והיא רואה את הצמרת בורחת לה. בנוסף לבוזגלו, דודו ביטון נכנס למשחק בדקה ה-85 ואילו רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל. שלומי ארבייטמן ישב 90 דקות על ספסל גנט.

סטנדרד פתחה מצוין ובוזגלו עשה לא מעט צרות לגנט ואף הוכשל ברחבה ללא תגובת השופט. בדקה ה-25 עלו המארחים ליתרון כשיוני בויינס דחק פנימה כדור שחזר מהקורה. אלא ששלוש דקות להפסקה גנט איזנה עם שער עצמי אומלל של הקפטן יילה ואן דאם.

המחצית השנייה נפתחה בצורה אומללה עבור המקומיים כשהחלוץ אימו אזקיאל הורחק לאחר ששלח מרפק לשחקן יריב. בעיטה חזקה של בוזגלו מחוץ לרחבה נהדפה על ידי השוער האורח ובדקה ה-59 היה זה מגן גנט ססאר ארסו שכבש בבעיטה ממרחק שהוסטה לרשת על ידי שחקן הגנה. בוזגלו הוחלף בדקה ה-68, ביטון נכנס בדקה ה-85, אבל עד לסיום לא נכבשו שערים.

* לירן כהן פתח לראשונה העונה בהרכב פודבסקידז'ה ושיחק 66 דקות בהפסד החוץ של קבוצתו 2:1 לקורונה קיילצה. בעקבות ההפסד עשויה הקבוצה, שעדיין לא ניצחה העונה, לרדת אל מתחת לקו האדום בסיום משחקי המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully