וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "הרגשנו שאנחנו מייצגים מדינה שלמה"

תהל אלון

21.9.2012 / 18:11

קרית שמונה נחתה והמאמן התייחס לאווירה העוינת ולתוצאה בבילבאו: "שיחקנו טוב מאוד טקטית". גזל: "מאמין ביכולת שלנו"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

עירוני קרית שמונה שבה הערב (שישי) לישראל, לאחר ה-1:1 המרשים שהשיגה בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו במחזור הראשון של בית ט' בליגה האירופית. האלופה הישראלית הציגה משחק הקרבה ולחימה ומרשים וחזרה עם תוצאה מצוינת. הקבוצה תחל כעת בהכנות לקראת משחק הליגה הבא ביום שני (20:50, ערוץ 1) מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

המאמן גילי לנדאו אמר עם הנחיתה: "ההרגשה טובה עכשיו. מול יריב ביתי מובהק ובעל שם נתנו תצוגת כדורגל מכובדת. התוצאה היא טובה לנו, שיחקנו טוב מאוד בפן הטקטי. אנחנו מרגישים שאנחנו לא מייצגים רק את קרית שמונה, אלא את המדינה כולה, בייחוד לאור ההתפתחויות שהיו עם הקהל של בילבאו מחוץ למגרש ובמגרש עצמו. מבחינתנו, כל ענייני האוהדים שלהם לא השפיעו עלינו. גם בז'ילינה וגם בבאקו תמיד היינו עם אבטחה, זה עניין שבשגרה. אנחנו מנתקים את עצמנו מזה. זה לא הפריע לריכוז של השחקנים על המגרש, כמו שהוכח במשחק עצמו".

לקראת מכבי תל אביב אמר המאמן: "מתחילת השנה אני אומר שלמימד ההסתגלות בין אירופה לבין הליגה יש משקל סגולי רב. כולנו מרוכזים עכשיו במשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד ביום שני".

רביד גזל הוסיף: "לא כל יום משחקים מול קבוצה מהליגה הספרדית. הייתה אווירה טובה, נתנו משחק לחימה יוצא מהכלל. הפנים כבר ליום שני למשחק מול מכבי תל אביב. אני לא יודע עם השער שהבקענו צריך להיחשב לאדריאן רוצ'ט או ללאסלו לנצ'ה, אבל בכל מקרה ההרגשה אחרי השער הייתה נפלאה. ההצהרות של אוהדי בילבאו רק דירבנו אותנו, ידענו שזה יהיה במשחק, אבל חוץ מזה היה משחק ספורטיבי לחלוטין. בכל מקרה, עכשיו חוזרים לליגה. מכבי תל אביב בכושר טוב ויש להם קבוצה טובה, אבל גם אנחנו טובים ואני מקווה שננצח. הייתה לנו מעידה בשבוע שעבר, אבל יצאנו מזה. אני מאמין ביכולת שלנו".

שחקני עירוני קרית שמונה. רויטרס
ועכשיו, מכבי תל אביב. אוהדי קרית שמונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully