וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "לפני המשחק לא נתנו לנו הרבה סיכוי"

תהל אלון

21.9.2012 / 0:06

גיבור התיקו של קרית שמונה בבילבאו מאושר ומזכיר: "צריך להתרכז במכבי ת"א ביום שני". לנדאו: "משחק טקטי מרשים"

בעירוני קרית שמונה נרשמה שביעות רצון גדולה בתום התיקו 1:1 של הקבוצה בחוץ נגד אתלטיק בילבאו (חמישי), במה שהיה המשחק הראשון של הקבוצה אי פעם בשלב הבתים של הליגה האירופית. אדריאן רוצ'ט כבש ראשון עם עזרה מלאסלו לנצ'ה בדקה ה-14, לפני שמרקל סוסאטה השווה בדקה ה-40.

שוער עירוני קרית שמונה, דני עמוס, לצד שחקן אתלטיק בילבאו, פרננדו יורנטה. AP
"הראנו אופי במגרש קשה". עמוס לצד יורנטה בסן מאמס/AP

"תוצאה מצוינת במגרש ביתי מובהק", סיכם המאמן גילי לנדאו, "זו הייתה הופעה מאוד מכובדת שלנו. מהרגע הראשון ועד לדקה האחרונה, הסמל המסחרי שלנו היה משחק טקטי מרשים. הייתה עבודה קבוצתית מעולה והגול שהבקענו נסך בנו ביטחון. רוב המשחק היה כמובן בשליטת היריבה, אבל אני מאוד גאה בשחקנים".

גיבור המשחק, דני עמוס, אמר: "אני שמח מאוד על התוצאה, המשחק הזה היה חשוב מאוד למועדון ואני שמח שיכולתי לעזור ולתרום את חלקי. אני לא חושב שלפני המשחק נתנו לנו סיכויים רבים לסיים בתוצאה כזו ואני שמח שהראנו אופי במגרש שכל כך קשה לשחק בו ומול קבוצה כזו. עכשיו הזמן להירגע מעט ולהתרכז במשחק נגד מכבי תל אביב בליגה".

דן איינבינדר: "האווירה טובה וההרגשה מדהימה. בשבילי זה משחק ראשון בזירה האירופית והתוצאה מדהימה עבורנו. זה הישג גדול לקרית שמונה, הקרבנו את עצמנו והיה לנו משחק הגנה טוב. כמובן שגם קצת מזל לא מזיק. איזי וגילי עודדו אותנו ובירכו אותנו על משחק ההקרבה והטקטיקה. זו חוויה נפלאה וכיף גדול, אבל הפנים ליום שני. יש לנו משחק לא פחות קשה וחשוב בבלומפילד. נשמח קצת היום, וממחר נחשוב רק על מכבי תל אביב".

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) עם לאסלו לנצ'ה. רויטרס
רוצ'ט ולאנצ'ה היו אחראים על הסנסציה/רויטרס

בצד המאוכזב, של בילבאו, החלוץ פרננדו יורנטה חזר לשחק עם הקבוצה, אחרי שהיה קרוב לעזיבה. יורנטה אמר: "רציתי מאוד לשחק בבית שלי, סן מאמס וחבל שלא הצלחתי לכבוש. אני צריך להמשיך לעבוד. מה שחשוב עכשיו זה לא העתיד, אלא לעזור לקבוצה". על המשחק אמר החלוץ: "היו לנו הזדמנויות לנצח. חבל, כי יכולנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully