וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "הקריאות נגד ישראל המריצו אותנו, הבאנו כבוד"

תהל אלון

21.9.2012 / 7:21

באלופה חגגו את התיקו המדהים בבילבאו: "בארץ פקפקו בנו וחשבו שנקבל בראש". רוצ'ט: "אנחנו יודעים להתמודד עם לחצים"

"היו בנו עוצמות אדרנלין אדירות, עצם המשחק והחוויה השאירו בנו חותם", הסבירו שחקני עירוני קרית שמונה את התחושות שליוו אותם אמש (חמישי) בבילבאו. "אין שחקן שלא עברה בו צמרמורת דקה לפני המשחק או בעלייה לכר הדשא, מי בכלל יכול להירדם עם התרגשות כזאת?". ואיזו חגיגה הייתה בסיום בחדר ההלבשה הצפוני באצטדיון סן מאמס, אחרי שהאלופה הישראלית רשמה עוד הישג היסטורי כשסיימה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו בפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית.

קרית שמונה עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-14 משער של אדריאן רוצ'ט, ואחרי שהבאסקים איזנו בדקה ה-40 משער של סוסאטה עמדה הגנת האורחים בלחץ העצום של בילבאו, וגיבור היום היה השוער דני עמוס שסחט מחמאות גדולות מחבריו אחרי המשחק: "דני שוער ברמות הכי גבוהות שיש, הוא משרה עלינו ביטחון עצום ונותן בכל משחק מחדש תצוגה גדולה. כיף לדעת שבעמדה הכי חשובה יש תמיד על מי לסמוך".

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) עם לאסלו לנצ'ה. רויטרס
"אין שחקן שלא עברה בו צמרמורת". רוצ'ט חוגג/רויטרס

במהלך כל השבוע האחרון צפו שחקני הקבוצה בקטעי וידאו של בילבאו שערך עוזר המאמן ברק בכר, המאמן גילי לנדאו נתן את הדגשים על כל שחקן ושחקן של היריבה וההכנה הקפדנית השתלמה אמש בגדול. השחקנים נתנו לבעלים איזי שרצקי ולצוות המקצועי סיבות גדולות לחייך, והקדישו את התוצאה גם לבכר שחוגג היום את יום הולדתו.

"כיף גדול שהצלחנו לשמח את ברק ביום הולדתו", אמרו בקבוצה. "הוא מקדיש את מיטב זמנו עבורנו, מכוון, עוזר ולא שוכח אף פרט, הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה. לפני בילבאו עברנו הכנה מצוינת של הצוות המקצועי, תחושה מצוינת להחזיר להם על הכל". גם שרצקי ולנדאו המאושרים לא חסכו מחמאות מהשחקנים ואמרו להם בסיום: "אנחנו גאים בכל אחד ואחד מכם, תמשיכו ככה והכי חשוב שתישארו עם רגליים על הקרקע".

גם בעיר הצפונית התעוררו לבוקר מרגש במיוחד והאוהדים תיארו לוואלה! ספורט את התחושות: "אין בית בקרית שמונה שלא החזיק אצבעות לקבוצה, אין בית שלא בקעו ממנו קולות שמחה בסיום המשחק. כמה גאווה השחקנים האלו מביאים לעיר שלנו ולמדינה, אנחנו מחכים כבר שהם ינחתו בארץ ויגיעו לקריה, רוצים רק לחבק אותם ולהגיד תודה".

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (ימין). AP
כל העיר מחכה לשובם. אבוחצירא/AP

רוצ'ט, שחתום על השער הסנסציוני שהכניס את בילבאו להלם, אמר הבוקר: "אנחנו שמחים מאד מהתוצאה, היה משחק קשה וחזק נגד קבוצה מצוינת. זה מראה שיש לנו אופי חזק ושאנחנו יודעים להתמודד עם לחצים, באמת שאנחנו לא מתעסקים בלענות למבקרים, או בקריאות של הקהל הספרדי. אומנם שמענו אותם אבל זה לא נתנו לזה להשפיע עלינו כי היינו מאד מרוכזים במטרה, יש לנו יומיים לנוח וכבר להתכונן לליגה שלנו".

עמוס, שנמצא בכושר מדהים היה נלהב מהמעמד: "וואו, איזו חוויה זו הייתה, ואני שמח שיצאנו עם תוצאה כזאת. החבר'ה נתנו הכל על המגרש. זה כיף ונותן הרבה חשק להמשך הדרך. הייתה בחדר ההלבשה שמחה גדולה, כולנו מאושרים כי זאת תוצאה מצוינת מול קבוצה חזקה מאד".

גם המגן אלעד גבאי היה נפעם מההרגשה גם ביום שאחרי: "פשוט וואו, אני חושב שעמדנו בצורה הגנתית מעוררת כבוד. פרט להרמות של יורנטה הם לא הגיעו למצבים, אני חושב שהבאנו המון כבוד למדינה ולקרית שמונה והתחושות הם בהחלט טובות. חגגנו בגדול בחדר הלבשה, בכל זאת תיקו בבילבאו שהיא הפיינליסטית מהעונה הקודמת זו תוצאה אדירה. קרית שמונה ממשיכה לייצג את מדינת ישראל בכבוד".

על כך שהמבקרים לא נתנו להם סיכוי לפני המשחק אמר המגן: "אנחנו לא מתעסקים במי מבקר אותנו ולמה, לכל אחד יש זכות להגיד את מה שהוא חושב". על קריאות התמיכה של הקהל הספרדי בפלסטינים אמר גבאי: "אין ספק שהקריאות של אוהדי בילבאו והשלטים נתנו לנו יותר מוטיבציה להמשיך ולהילחם בשביל המדינה שלנו".

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים שער מול קרית שמונה. רויטרס
"פרט להרמות של יורנטה הם לא הגיעו למצבים". שחקני בילבאו/רויטרס

הקשר הצעיר עדי אלישע שנכנס כמחליף התרגש מההישג ועקץ: "זה הישג גדול במיוחד, ברור שהיו חגיגות בסוף המשחק, בארץ היו קצת אנשים שפקפקו בנו וחשבו שנקבל בראש, אז הוכחנו שהצלחנו לעשות תוצאה מצוינת במגרש קשה ונגד קבוצה כזאת ההרגשה טובה מאד. לבוא למגרש כזה ולהוציא נקודה אחרי שאנחנו מובילים זה מעצים את התוצאה".

רביד גזל הוסיף: "היו המון קריאות לפלסטין וגם דגלים שלהם ביציעים של בילבאו אבל זה לא היה משהו מיוחד שהפריע, כי אלה היו רק קריאות ולא מעשים או ניסיון לפגוע בנו. זאת תוצאה שמביאה הרבה כבוד למועדון ולכדורגל הישראלי, זאת הרגשה טובה מאד והייתה שמחה גדולה בחדר הלבשה. אבל ביום שני יש לנו משחק קשה מול מכבי תל אביב ואנחנו כבר חושבים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully