וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ברוכיאן יחזור לתודעה. זה השחקן שהיינו צריכים"

21.9.2012 / 9:01

מאמן הפועל באר שבע לקראת אימון הבכורה של הקשר: "לא הייתה סיבה שיישאר בפולוניה". מוטי מלכה עבר לנצרת עילית

"הבאנו שחקן שיכול לשדרג אותנו, ואני מאמין שאבירם ברוכיאן גם ישדרג אותנו. יש לו יכולת מסירה ויכולת טכנית גבוהה והוא יודע גם להבקיע. זה השחקן שהיה חסר לנו, שהיינו צריכים". כך אמר מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, לקראת אימון הבכורה של אבירם ברוכיאן הבוקר (שישי).

השחקן, שעל הפניה אליו פורסם שלשום בוואלה! ספורט, חזר אתמול לארץ לא אמור לפתוח בהרכב במשחק בנתניה, אבל ככל הנראה ייכלל בסגל וישתלב במהלך המשחק. "אני בטוח שהוא עשה החלטה טובה שחזר לארץ, אם הוא לא שיחק בפולוניה ולא נהנה מכדורגל כנראה שלא הייתה לו שום סיבה להישאר. אנחנו נעשה הכל כדי שהוא יחזור לתודעה".

במועדון עבדו אתמול במרץ כדי להחתים את ברוכיאן, כשדקות לפני תום מועד ההעברות בשבע בערב, דאגו הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים להציג את חוזהו בבקרת התקציבים, יחד עם טפסי הבדיקות הרפואיות שעבר השחקן. בבקרה אישרו את קבלת הטפסים ודרשו את השחרור הבינלאומי שלו (ITC) עד חצות.

לקראת השעה תשע בערב השניים קיבלו את הידיעה לפיה השחרור הגיע והשחקן הפך רשמית לאדום. ברוכיאן יתופקד בעמדה קדמית, מתחת לחלוץ, וכעת המאבק בין שחקני החלק הקדמי יגבר. אם אלישע לוי יחליט לפתוח עם שני קשרים זרים, שאחד מהם הוא ויליאם סארס, פטריק אוסיאקו או ויליאם נג'ובו יסופסלו, בהתאם לשיטה. גם התחרות על עמדת החלוץ תגבר, כשייתכן שתומר סויסה יעבור לשחק כחלוץ. גם דובב גבאי ועידו אקסברד ימשיכו להיאבק על מקומם ב-11. בעקבות הצטרפותו של ברוכיאן, גדל מעט תקציב המועדון, אך לא בצורה ניכרת. כ- 26 מיליון שקלים.

ברגע האחרון סוכמה אתמול העברתו של החלוץ מוטי מלכה להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. כפי שפורסם אתמול, הפועל חיפה ניהלה משא ומתן להעברת השחקן, אך הדרישות לגבי תנאי השחרור שלו לא תאמו את הרצונות של יואב כץ, והשחקן ישחק בליגה הלאומית. מלכה כבש בעונה שעברה שלושה שערים ונאבק על חולצת ההרכב אצל ניר קלינגר. העונה החליט אלישע לוי לשחררו מהסגל. שני שחקני ההגנה, גל דהן איציק וקנין, לא מצאו קבוצה ויישארו בסגל.

ברוכיאן אחרי החתימה: "שמח ורוצה לחזור לעצמי"

אתמול פרסמנו: הפועל באר שבע פנתה לברוכיאן

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully