וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: ברוכיאן חתם, ממתין לשחרור הבינלאומי

20.9.2012 / 10:30

הקשר סגר לעונה עם אופציה, אך המועדון צריך להעבירו עד סוף היום. הפולנים הסכימו לשחררו, כעת ממתינים לטופס השחרור

הפועל באר שבע פנתה הבוקר באופן רשמי לקשר פולוניה ורשה, אבירם ברוכיאן. במועדון אישרו את הידיעה ולוואלה! ספורט נודע כי השחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת וכעת הוא ממתין לסיכום בין המועדונים. כזכור, אתמול פורסם כי במועדון התעניינו בשחקן, אך בגלל הזמן הקצר שנותר עד תום מועד ההעברות, במועדון טענו כי ייתכן שלא יגיע. הבוקר שוב חודש הקשר עם נציגו של השחקן, אבי נימני, בניסיון להעבירו לפני סגירת חלון ההעברות, הערב ב-19:00.

פרקליטו של ברוכיאן, עו"ד גיא פרימור, מפעיל לחצים על פולוניה ורשה להעביר את השחרור הבינלאומי של השחקן עד השעה שבע בערב, שעון ישראל. הפולנים כבר הסכימו לשחרר את הקשר ללא פיצוי. באר שבע: "אנחנו במירוץ נגד השעון".

"אנחנו רוצים את ברוכיאן ובשלב הזה אנחנו בודקים האם ניתן להעבירו בזמן הקצר שנותר לנו. אם ברוכיאן יגיע או לא, לא נצרף עוד שחקנים אחרים", הבהירו בבירת הנגב. כזכור, בימים האחרונים הוצעו למועדון גם קשר פודבסקידז'ה הפולנית לירן כהן ואלרואי כהן מהפועל תל אביב, שאלישע לוי החליט לוותר עליו משום שמדובר בשחקן כנף ואין כוונה לפגוע במעמדם של ניקולס פלצ'וק ודיא סבע.

כזכור, בסוף השבוע הכריזו במועדון כי החתמת סיראז' נאסר עשויה לסגור סופית את תקציב המועדון שיעמוד על כ-25.5 מיליון שקל, אך נראה כי לאור המצוקה של אלישע לוי בחלק הקדמי, הוחלט לפנות לשחקנה של פולוניה. החלוץ מוטי מלכה עשוי לעזוב היום לקבוצה אחרת, ואם זה לא יקרה באר שבע תצטרך להחזירו לסגל. הפועל חיפה כבר הביעה עניין.

עדכון אחרון: 16:40

מדור השגרירים על הנפילה החופשית בקריירה של ברוכיאן

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully