וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אבירם ברוכיאן עבר להפועל באר שבע

20.9.2012 / 20:57

השחרור הבינלאומי של קשר פולוניה ורשה הגיע לבקרת התקציבים. השחקן אמר: "אני שמח ורוצה לחזור לעצמי"

אחרי יום לחוץ מאוד ומו"מ אינטנסיבי, אבירם ברוכיאן סוף סוף הפך הערב (חמישי) באופן סופי ורשמי לשחקן הפועל באר שבע. זאת לאחר שהשחרור הבינלאומי של קשר פולוניה ורשה לשעבר הגיע והמעבר שלו הפך לרשמי, ממש דקות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות ובאמצעות סוכנו אבי נמני. על מועמדותו של ברוכיאן לבאר שבע פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

לאחר החתימה אמר ברוכיאן: "אני שמח שמועדון כמו הפועל באר שבע הביא אותי אליו. אני רוצה לחזור ולהציג את הכדורגל שאני יודע לשחק, ומאמין שהשילוב הזה, שלי עם באר שבע, יצליח". במועדון אמרו: "זו אחת ההחתמות הגדולות בליגת העל בקיץ האחרון. אנחנו שמחים לצרף את אחד השחקנים המוכשרים ביותר בישראל ובטוחים שיתרום לנו הרבה".

כזכור, בימים האחרונים הוצעו למועדון גם קשר פודבסקידז'ה הפולנית לירן כהן ואלרואי כהן מהפועל תל אביב, שאלישע לוי החליט לוותר עליו משום שמדובר בשחקן כנף ואין כוונה לפגוע במעמדם של ניקולס פלצ'וק ודיא סבע.

בסוף השבוע הכריזו במועדון כי החתמת סיראז' נאסר עשויה לסגור סופית את תקציב המועדון שיעמוד על כ-25.5 מיליון שקל, אך נראה כי לאור המצוקה של אלישע לוי בחלק הקדמי, הוחלט לפנות לשחקנה של פולוניה. החלוץ מוטי מלכה עשוי לעזוב היום לקבוצה אחרת, ואם זה לא יקרה באר שבע תצטרך להחזירו לסגל. הפועל חיפה כבר הביעה עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully