וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: סאקי קוטל את השיטה, סנטוס רוצה את רוביניו

ימים סוערים במילאן: אריגו סאקי תומך במאמן אלגרי ומבקר את המדיניות, סנטוס כבר בונה על רוביניו לינואר: "אנחנו בקשר איתו"

ימים סוערים למילאן. השבוע התחיל כשהרוסונרי רשמו היסטוריה קטנה בליגה האיטלקית, עם פתיחת העונה הכי גרועה של הקבוצה זה 82 שנים בכל הקשור למשחקי הבית, בהם הפסידה כבר פעמיים בשלושה מחזורים. הלחץ נמשך אחרי ה-0:0 הביתי המאכזב מול אנדרלכט בליגת האלופות, וכעת גוברים הקולות לפטר את המאמן מסימיליאנו אלגרי.

אריגו סאקי, המאמן האגדי של מילאן בימיה הגדולים, תומך במאמן הנוכחי. "כנראה שמילאן הייתה מרוצה מאלגרי בקיץ, כשהחליטה להשאיר אותו", אמר סאקי, "לכן היא צריכה להישאר איתו. מאמן הוא לא קוסם. לפני הכל הוא צריך שחקנים כדי לממש את החזון שלו. הבעיה היא שבימינו, מאמנים מגיעים לקבוצות, ומוחתמים להם שחקנים שלא ממש מתאימים לצרכים שלהם".

סאקי טוען שמילאן משלמת את המחיר על המדינית שלה. "לאורך השנים הקבוצה התבססה על כישרון אישי ולא על סגנון משחק, ולכן עכשיו היא מתקשה בלי השחקנים הבכירים. זו עובדה שהיא נחלשה בלי זלאטן, תיאגו סילבה ונסטה. פסקארה, למשל, הייתה הקבוצה הכי מהנה לצפייה בשנה שעברה, וזה לא שהיו לה בסגל שחקנים אלופי עולם".

בינתיים, ייתכן שמילאן תאבד כוכב נוסף, כשסנטוס רוצה לצרף את רוביניו. "זה נכון, אנחנו רוצים את רוביניו", אומר סגן נשיא סנטוס, "כבר דיברנו עם השחקן, אנחנו בקשר איתו. נרצה לעשות משהו בסוף השנה, אבל אף אחד לא יודע כמה מילאן תבקש עליו. רוביניו דיבר איתנו לפני כמה ימים, ואנחנו בקשר, אבל הוא מקצוען, והוא תחת חוזה באיטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully