וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "צריך להשיל את המשקל שיש לנו על הכתפיים"

מאמן מילאן לא נבהל לאחר הפסד נוסף של הרוסונרי: "יש לנו נקודה אחת יותר ממה שהייתה לנו בעונה שעברה באותו שלב"

מילאן חשבה שמספר הרכישות שביצעה, רגע לפני תום חלון ההעברות, יצליחו לשפר במעט את מצבה העגום עם פתיחת העונה. אלא שאמש (שבת) רשמו הרוסונרי הפסד 1:0 לאטלנטה בסן סירו, הפסד שני בשלושה משחקים. בכך, רשמה מילאן היסטוריה קטנה, ולא מאוד חיובית: זוהי פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מזה 82 שנים, בכל הקשור למשחקי הבית, בהם הפסידה כבר פעמיים.

מאמן מילאן, מסימילאנו אלגרי, שהשמועות על הסכסוך בינו לבין סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני רק מתחזקות, סירב להיכנס לפאניקה בעקבות ההפסד. "כמה גרוע המצב של מילאן? יש לנו בשלב הזה של העונה נקודה אחת יותר ממה שהיה לנו בדיוק לאחר אותו מספר מחזורים בעונה שעברה. אנחנו זקוקים ליותר אמונה כשאנחנו מגיעים להתקפה, אבל יותר מהכול אנחנו צריכים להיות יותר נחושים", אמר אלגרי.

"הקבוצה השתנתה בצורה גדולה, בגלל שיש לנו כמה שחקנים צעירים כאן והם חייבים להתבגר במהירות. כרגע, אנחנו צריכים להשיל את המשקל שיש לנו על הכתפיים, כי אנחנו מוכשרים מספיק בשביל להתמודד מול כל אחת. אנחנו חייבים לחזור למסלול, אבל יותר ברמה הפסיכולוגית מאשר ברמה הטכנית. השחקנים חייבים להבין שלשחק בעצבנות ופחד כזה לא נותן לנו להתקדם הלאה. אנחנו מילאן. בעונה שעברה לא הצלחנו לנצח את הגדולות וגברנו בקלות על הקבוצות הקטנות, אולי העונה זה יהיה הפוך", התנחם.

מאמן אטלנטה, סטפנו קולנטונו, התייחס אף הוא לניצחון המרשים של קבוצתו, שהיה הראשון שלה העונה: "הקבוצה שיחקה בדיוק בצורה שבה התכוננו, ואחרי פתיחה קשה אזרנו אומץ והשתלטנו על מרכז המגרש. אני חייב להחמיא לשחקנים שלי על האירגון שלהם על המגרש, מול יריבה עדיפה כמו מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully