וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקיץ': "ברצלונה הייתה צריכה להתייחס טוב יותר לזלאטן"

חלוץ בארסה לשעבר ביקר את היחס שניתן לשוודי ואף התייחס ליחסיו עם מסי: "הוא לא התקשר אפילו פעם אחת מאז שעזבתי"

בויאן קרקיץ' עבר מרומא למילאן לקראת תום חלון ההעברות האחרון, וכבר בראיון הראשון שלו באיטליה, הוא תיאר מערכת יחסים אידילית עם הקבוצה בה גדל, ועזב לאחר מכן, ברצלונה כמובן. אלא שכעת, בראיון ל"גאזטה דלו" דפורט", החלוץ בן ה-22 לא היסס להשמיע גם ביקורת כלפי בארסה, כשנשאל על חלוץ מילאן ובארסה בעבר, זלאטן איברהימוביץ'.

כזכור, החלוץ השוודי, כיום בפ.ס.ז', לא הצליח לבוא לידי ביטוי בבירת קטאלוניה ועזב לאחר עונה אחת בלבד: "תמיד אומרים שלזלאטן יש אופי שמקשה להסתדר איתו, אבל היה לי המזל לשחק איתו ולהכיר איתו, כך שאני יכול להעיד על כך שיש לו לב רחב במיוחד, בנוסף להיותו שחקן ענק", אמר קרקיץ'. "אני חושב שהגיע לו יחס שונה מברצלונה, בזמן ששיחק שם. אני לא חושב שאני בא להחליף אותו במילאן, אנחנו שחקנים שונים מאוד. הוא בגובה 2 מטר, ואני 1.60 מטר, בנוסף לזה שהאיכויות שלנו אחרות".

קרקיץ' אף התייחס לטיב מערכת היחסים שלו עם ליאו מסי, עימו גדל במחלקת הנוער של ברצלונה, "לה מאסיה", ולא היה נשמע מרוצה במיוחד: "לי ולליאו יש מערכת יחסים נורמלית. למרות זאת, מאז שעזבתי את ברצלונה הוא לא התקשר אליי אפילו פעם אחת. בכל מקרה, פעם לא הצלחתי לראות את עצמי משחק במועדון אחר חוץ מברצלונה, אבל היא שייכת לעבר מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully