וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקיץ': "גווארדיולה רוצה לאמן את מילאן"

חלוץ בארסה בעבר, שחתם לאחרונה במילאן, הפתיע בראיון באיטליה: "מישהו מתוך ברצלונה סיפר לי, לא יכול לומר מי"

לפני כמה שנים, בויאן קרקיץ' היה נחשב לדבר הגדול הבא שיצא ממחלקת הנוער הפנטסטית של ברצלונה, "לה מסיה". אלא שהחלוץ לא הצליח לפלס את דרכו לרוטציה של פפ גווארדיולה בברצלונה, הושאל לרומא של לואיס אנריקה אך גם שם לא הצליח לבוא לידי ביטוי. אתמול (רביעי) הוא הוצג כרכש החדש של מילאן, שבעצמה נמצאת בעיצומו של משבר, ובראיון ראשון לכלי התקשורת באיטליה הוא חושף מספר דברים מעניינים.

כאשר נשאל קרקיץ' בן ה-22 מה ידוע על עתידו של פפ גווארדיולה, ענה: "לא שמעתי ממנו לאחרונה, אבל מישהו מברצלונה אמר לי שהוא מעוניין להגיע למילאן. אני לא יכול להגיד מי אמר לי את זה מתוך המועדון", הפתיע קרקיץ'. המאמן הקטאלני, שעזב בקיץ את ברצלונה, שיחק באיטליה עוד בתקופתו כשחקן, בברשיה ורומא. למרות זאת, תקופתו בארץ המגף לא הייתה מוצלחת במיוחד, כשהוא הואשם (ונמצא חף מפשע לאחר מכן) בנטילת חומרים אסורים והושעה לשישה חודשים.

בנוסף לכך, קרקיץ' גם סיפר על השנים בהן שיחק בברצלונה: "למדתי את כל מה שאני יודע היום בברצלונה. שיחקתי שם ארבע שנים וזה היה כמו חלום לשחק לצד מסי, אינייסטה וצ'אבי. זה תרם לי המון". קרקיץ' יערוך הופעת בכורה במדי הרוסונרי במשחקם הקרוב מול בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully