וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן עזרא ערער, אזגי ובן זקן יורחקו מהמגרשים?

19.9.2012 / 21:55

תובע ההתאחדות ערער נגד ההחלטות המקלות בגין פרשת הקלטת והמצאות בעלי אשדוד במגרש לאחר הרחקה

בעלי הפועל אשקלון פרוספר אזגי עמד היום (רביעי) לדין משמעתי בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות פרשת הקלטת. הדיון החוזר נקבע לאחר העונש המקל (קנס של עשרת אלפים שקל בלבד והרחקה ע"ת לשנתיים, א"י) שהטיל בית הדין המשמעתי בעקבות פרשת הקלטת שנחשפה בוואלה! ספורט.

כזכור, בעלי אשקלון זוכה מעבירה של אמירה גזענית באמצעות הדיינים עמנואל סלע וגיורא לנדאו, משום שדבריו (בין היתר כינה את השחקן אוסי מאולי "כושי") נאמרו כלפי סוכן השחקנים שרון חלבי ולא כלפי השחקן. כמו כן, אזגי זוכה משום שהדברים הקשים שהשמיע כלפי השחקן נאמרו בעברית ולא באנגלית, מה שעורר תהיות אצל גורמים בהתאחדות ששאלו: "האם שחקן גנאי ששוהה בארץ זמן רב לא מכיר את המנוח 'כושי'? סביר להניח שכן, ולא רק בישראל. עצם המחשבה כי לאדם מותר להתבטא בצורה קשה כל כך כלפי אדם אחר בשפה שספק אם הוא מכיר או לא פוגעת ומעליבה. פסק הדין הזה מקל בצורה שלא הכרנו קודם". מיד לאחר מכן, החליט התובע, עו"ד שלום אבן עזרא, לערער על ההחלטה.

ערעור נוסף שהתקיים בבית הדין העליון נוגע לג'קי בן זקן. כזכור, בית הדין המשמעתי הודיע ביום חמישי שעבר כי החליט לזכות את בן זקן ולא להפעיל נגדו עונש על תנאי של הרחקה לשנתיים נוספות מתחום שדה המשחק באיצטדיון הי"א באשדוד, זאת לאחר שעמד נגדו כבר עונש הרחקה מתחום שדה המשחק לשנה, אותו ספג בעונה שעברה (תקף עד מאי 2013), ועונש הרחקה על תנאי לשנתיים נוספות אם יעבור עבירה דומה עד שיפוג תוקפו של העונש.

משקיף מטעם ההתאחדות דיווח כי בן זקן נכח במגרש במשחקים מול הפועל באר שבע ורמת השרון, אך זה טען כי נכח בתחום שלא מוגדר כשדה המשחק. בן זקן טען בפני דיין בית הדין ישראל שמעוני כי השטח שונה וגודר מחדש, ועל כן מותר לו להימצא באזור ספציפי המוביל לחדר ההלבשה משום שהחידוש במקום הפך אותו לשטח שאינו סטרילי. אבן עזרא טען כי קיימים תקדימים הסותרים את טענה זו. התשובות בנוגע לשני הדיונים צפויות להתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully