וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עסקת פיראס מוגרבי צפויה לקבל אישור

הקשר אמור לעבור ללאנס מהליגה השנייה, מאמנו החדש: "מוגרבי לא יהיה מוכן מיידית, הוא לא עשה הכנה כמו שצריך"

מנהלת הליגה הצרפתית צפויה לאשר היום (רביעי) או לכל המאוחר מחר את החתמתו של פיראס מוגרבי בלאנס, כך מעריכים גורמים בקבוצה מהליגה השנייה בצרפת ובסביבתו של השחקן. כזכור, מוגרבי חתם בלאנס בסוף אוגוסט, אבל המועדון שסבל מבעיות כלכליות, לא קיבל עד כה אישור לעסקה בשל מגבלה תקציבית והשחקן אף הסכים לקיצוץ מסוים בשכרו. המנהלת, כאמור, בוחנת את העסקה במשך קרוב לשלושה שבועות ותקבל החלטה בקרוב אחרי שהמועדון קיבל מספר ארכות.

מאמן לאנס ז'אן לואי גרסיה התייחס לנושא ואמר: "זה לא לוקסוס מבחינתנו לצרף שחקן התקפה נוסף, אבל נצטרך להיות סבלניים. מוגרבי לא יהיה מוכן מיידית כי הוא לא עשה הכנה כמו שצריך. אם העסקה תאושר, הוא ישחק אחרי הפגרה הבינלאומית באמצע אוקטובר". מוגרבי צפוי להיות הישראלי השני בתולדות הקבוצה מצפון צרפת, כשקדם לו שלום תקווה ששיחק במדיה בעונת 1991/2.

מוגרבי, 21, הגיע למחלקת הנוער של מכבי נתניה בגיל 15 ואת הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ערך תחת לותר מתיאוס בעונת 2008/9. בקיץ הסתיים חוזהו ולמרות שבנתניה רצו להשאירו, השחקן בחר לעזוב לטובת אירופה. מוגרבי הרשים את אנשי לאנס כדווקא כשנבחן במדי סנט אטיין במהלך הפגרה.

לאנס מדורגת כרגע במקום ה-12 מתוך 20 בטבלת הליגה השנייה אחרי שבעה מחזורים, כשבמזאנה ניצחון אחד, חמש תוצאות תיקו והפסד אחד. את הקבוצה מאמן שוער העבר ז'אן-לואי גרסיה בן ה-49, שלפני כן עמד על הקווים של אנז'ר, טולון וקבוצת המילואים של בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully