וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג' לופו: "מקווה להבקיע הרבה שערים עבור מכבי נתניה"

19.9.2012 / 10:44

החלוץ הקונגולזי החדש השתתף באימון, והודה: "אני יודע מעט מאוד על הקבוצה". בנין: "ברמה האנושית יש לנו קבוצה חזקה"

סרג' לופו שסיכם במכבי נתניה הגיע היום (רביעי) לאימון הקבוצה והחל להתאמן בשורותיה. לופו, חלוץ קונגולזי (28) יושאל לעונה אחת ולמעשה יגיע לנתניה כמעט ללא עלות כאשר הקבוצה תישא רק בעלויות השהות שלו בארץ. לופו מגיע כחלק משיתוף פעולה חדש שנרקם בין קבוצת הפאר מקונגו מאזמבה לבין נתניה. בנתניה יעבירו את השחקן בבקרת התקציבים כדי שהוא יוכל ליטול חלק במשחק בשבת נגד הפועל באר שבע.

לופו, שילבש את החולצה מספר 28 אחרי שמספרו הקבוע 14 נתפס על ידי עידן שריקי, אמר היום: "אני יודע מעט על מכבי נתניה מאלן מסודי, שסיפר לי על הליגה הישראלית. ביקשתי ללבוש את החולצה עם המספר 28, שזה פעמיים 14, המספר שלי בנבחרת". לופו, ששיחק באליפות אפריקה לפני שלוש שנים וזכה עימה כקפטן ואף נבחר ל-MVP, אמר: "אני מקווה לחזור לנבחרת בקרוב ומקווה להבקיע הרבה שערים עבור מכבי נתניה". אגב, מי שוויתר על החולצה עבורו הוא חסן סחראן, שילבש 11.

טל בנין התייחס למצבה של הקבוצה באימון הבוקר, ואמר: "אם אחרי ניצחון אחד בליגה ניכנס לאופוריה, אנחנו נהיה בבעיה. ברגע שנשמור על יציבות ולא ניכנס למאניה דיפרסיה, הכל ילך טוב. לפני העונה ביקשתי משחקנים לשמור על פרופורציות אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים. לגבי ההגנה, אנחנו יודעים מה הכוח שלנו כי ברמה האנושית יש לנו קבוצה חזקה". על לופו, הוסיף בנין: "קשה להגיע ללא יכולת משחק. רואים שיש לו איכויות ואני מקווה שנסתייע בו רבות". על המשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע, אמר המאמן: "אנחנו מגיעים כדי לנצח, לא באים לשחק על תוצאה של לא להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully