וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי חתם רשמית לשלוש שנים בלאנס הצרפתית

שחקנה של מכבי נתניה, שהיה מועמד לסנט אטיין ומכבי חיפה, עבר לקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה ויזכה למענק עלייה

אחרי קיץ ארוך עם לא מעט ספקולציות בנוגע לעתידו המקצועי, פיראס מוגרבי מצא בית חדש וחתם הערב (שישי) באופן רשמי בלאנס הצרפתית על חוזה לשלוש שנים. הקשר/חלוץ של מכבי נתניה נבחן במהלך הקיץ בסנט אטיין והרשים, אך לבסוף קיבל הצעה דווקא מלאנס, שתנסה לטפס בחזרה לליגה הצרפתית הבכירה. מוגרבי חתם באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב, כאשר בחוזה מופיע מענק שיינתן לו במידה שלאנס אכן תעפיל לליגה הבכירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגשים את החלום האירופי. פיראס מוגרבי, שני משמאל עם סוכניו אדם קידן וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

העסקה צפויה להכניס למכבי נתניה סכום של כשני מיליון שקלים, ובנוסף מובטחים לקבוצה אחוזים ממכירה עתידית של השחקן. כדי לסגור את העסקה סופית מחכים, הצדדים עדיין לחתימה רשמית של מכבי נתניה, כאשר מנכ"ל המועדון גיל לב צפוי לצאת לצרפת כדי לסגור את העסקה מול הצרפתים. מוגרבי עצמו לא צפוי להיכלל בסגל ביום שני הקרוב, כשלאנס תארח את אנז'ה, ויקווה לערוך בכורה ביום שישי הבא מול שאטורו.

מוגרבי, 21, הגיע למחלקת הנוער של מכבי נתניה בגיל 15 ואת הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ערך תחת לותר מתיאוס בעונת 2008/9. בקיץ הסתיים חוזהו ולמרות שבנתניה רצו להשאירו, השחקן בחר לעזוב לטובת אירופה. מוגרבי הרשים את אנשי לאנס כאמור דווקא כשנבחן במדי סנט אטיין במהלך הפגרה. גם מכבי חיפה הביעה עניין בשחקן, אך לא הצליחה להגיע לסיכום עם נתניה על גובה דמי ההשבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully