וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הגיעה לישראל ללא רדאמל פלקאו

יריבת הפועל תל אביב נחתה ללא הכוכב והוברחה דרך יציאה צדדית. גם טוראן, גבי וגודין נשארו במדריד. האדומים יפתיעו?

אתלטיקו מדריד נחתה הערב (שלישי) בישראל לקראת המשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית. מחזיקת המפעל הוברחה דרך יציאה צדדית כדי לא להיפגש עם אנשי התקשורת הרבים שהמתינו בשדה התעופה.

אמש (שני) ביקרו אנשי אתלטיקו מדריד בארמון המלוכה, זכו לתשורות בעקבות הזכיות שלהם בליגה האירופית ובסופר קאפ וקבעו עם המלך להיפגש שוב גם במאי 2013, אחרי שיזכו שוב בגביע האירופי השני בחשיבותו. אלא שרגע לפני תחילת מסע ההגנה על התואר, כאן אצלנו בבלומפילד, מסתבר שהליגה האירופית לא בדיוק בראש מעייניו של דייגו סימאונה. או שמא הוא רק מזלזל ביריבה הישראלית. לכל מי שתכנן לחזות ברדאמל פלקאו בבלומפילד צפויה אכזבה, שכן המאמן הארגנטינאי החליט להשאיר את הכוכב הגדול שלו במדריד, כדי שינוח לקראת משחק הליגה הבא נגד ויאדוליד.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
וואליד באדיר מרוצה, חובבי הכדורגל פחות. רדאמל פלקאו/רויטרס

כזכור, פלקאו שדרג את מעמדו והפך לאחד הכוכבים הגדולים בעולם בזכות השלושער המבריק שלו לרשת צ'לסי ב-1:4 של אתלטיקו מדריד על אלופת אירופה בסופר קאפ בסוף אוגוסט. מבחינת הקולומביאני היה זה המשך ישיר לסיום העונה שעברה, אז הוביל את הקולצ'ונרוס לזכייה בליגה האירופית (בה זכה לפני כן גם עם פורטו). את כושר הנפלא המשיך פלקאו בליגה הספרדית, בה יש לו עד כה ארבעה שערים בשלושה משחקים, וכן בנבחרת קולומביה, אותה הוביל לשני ניצחונות מרשימים בשבוע שעבר על אורוגוואי וצ'ילה כשכבש פעמיים.

אבל לא רק פלקאו לא עלה על הטיסה לישראל. סימאונה בחר להגיע למשחק הראשון בשלב הבתים גם ללא הקפטן גבי, ארדה טוראן הטורקי, דייגו גודין האורוגוואי ופיליפה לואיס הברזילאי. גם הקשר הפורטוגלי טיאגו ייעדר בשל הרחקה, וכך למעשה תופיע אתלטיקו מדריד בבלומפילד ללא מחצית משחקני ההרכב שלה.

בין 18 השחקנים שכן זומנו לסגל, ניתן למצוא את השוער טיבו קורטואה שעשוי לפנות מקום בהרכב למחליפו סרחיו אסנחו, מגן נבחרת ספרד חואנפראן והחלוצים אדריאן ודייגו קוסטה שצפויים לפתוח יחד בהתקפה בהיעדרו של פלקאו. הצעירים פדרו מרטין, חאבייר מאנקיו וסאול ניגס זומנו אף הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully