וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו יורנטה: "מוכן לכל דבר. לאוהדים מותר להביע דעה"

אחרי שסירב להאריך חוזה בבילבאו ולבסוף נשאר, החלוץ חושש מקבלת הפנים בסן מאמס מול קרית שמונה: "רוצה לכבוש"

ביום חמישי תערוך עירוני קרית שמונה את הופעת הבכורה שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשתתארח בסן מאמס אצל הפיינליסטית מהעונה שעברה, אתלטיק בילבאו. אלא שעם כל הכבוד לאלופה הישראלית, הבאסקים פחות מתעניינים במשחק. הם בעיקר מחכים לראות איך יקבלו אוהדי אתלטיק את הכוכב הגדול פרננדו יורנטה, שניסה לעזוב במהלך הקיץ ולבסוף נשאר בקבוצת נעוריו, בה יש לו חוזה עד הקיץ הבא.

פרננדו יורנטה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
יחזור להיות אהוב הקהל? פרננדו יורנטה/רויטרס

אמש (שני) שבר החלוץ שתיקה ארוכה והתראיין לתחנת רדיו מקומית, שם רמז כי בניגוד להתעקשותו המוחלטת בחודשים האחרונים, יש סיכוי כי יסכים למרות הכל להאריך את חוזהו: "אקבל החלטה סופית באשר לעתידי בינואר, אני לא סוגר אף דלת. כשאראה את כל האפשרויות העומדות בפניי, אדע מה לעשות. הייתה לי הצעה טובה מיובנטוס שלא הבשילה לבסוף".

יורנטה אף הודה כי טעה בהתנהלותו מול אנשי בילבאו: "בשלב מסוים הייתה מלחמה ביני לבין המועדון, ושני הצדדים היו אשמים. לאורך כל הקריירה שלי היה לי טוב באתלטיק, עד הקיץ האחרון שהיה קשה וסבלתי. היו דברים שפגעו בי, אבל לנצח אהיה איש אתלטיק".

החלץ נכנס כמחליף וסייע לבאסקים לחלץ 3:3 במגרשה של אספניול ביום ראשון. מול קרית שמונה בחמישי הוא כבר עשוי לפתוח בהרכב, אבל החשש מהחזרה לסן מאמס קיים גם אצלו. "אני מוכן לכל", אמר בראיון. "אנשים רשאים להביע את התחושות שלהם. אני אנסה לשחק כמו שאני יודע ולתת הכל למען אתלטיק. אני רוצה לכבוש במשחק הזה, בתקווה לשחזר את המספרים שלי מהעונה שעברה. אני שמח להישאר לעונה נוספת ולעזור לקבוצה".

עוד בבילבאו: איניגו פרס ואוסקר דה מרקוס הסובלים מפציעות קלות, לא צפויים לפתוח במשחק, בעוד איקר מוניאין חזר להתאמן באופן מלא ועשוי להיות בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully