וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה: "הגיע לשחקני ריאל מדריד לספוג ביקורת ממוריניו"

הלחץ בריאל מדריד בשיאו לפני סיטי, בספרד חושפים עוד פרטים על המתח בחדר הלבשה, חדירה מודה: "הביטחון שלנו לא גבוה"

חובבי הכדורגל ברחבי העולם נרגשים מחזרתה של ליגת האלופות, אבל אין ספק שהמשחק המרכזי של הערב (שלישי), אליו יינשאו כל העיניים, יהיה המפגש בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי, אלופת ספרד מול אלופת אנגליה, אולי שתי הליגות הבכירות באירופה.

דויד סילבה, הכוכב הספרדי של סיטי, מכיר היטב את בני ארצו שמשחקים עמו בנבחרת (קסיאס, ארבלואה, אלונסו וראמוס) ומזהיר את שחקני סיטי. "ברור שכשהכל הולך בסדר, הם משחקים עם הרבה יותר ביטחון", אמר סילבה על המצב הנוכחי במדריד, כשהקבוצה במשבר בליגה וסובלת ממתיחויות בחדר ההלבשה, "כשיש להם ספקות, זה קשה. אבל אולי ככה הם יותר מסוכנים, בגלל שהם לא בתקופה טובה ואנחנו עלולים להעיר את המפלצת".

מנגד, מאמן סיטי רוברטו מאנצ'יני התבדח על המתיחות בין ריאל מדריד לכריסטיאנו רונאלדו, וכשנשאל איך לדעתו ז'וזה מוריניו צריך לטפל במשבר, הוא השווה את המצב לזה שהוא היה בו לפני שנה במשבר עם קרלוס טבס.

"אם מוריניו רוצה לזכות שוב בליגה, אולי הוא צריך לשלוח את כריסטיאנו לשישה חודשים בפורטוגל", אמר מאנצ'יני בחיוך, "אולי אחר כך, כשהוא יחזור, הם יוכלו לזכות באליפות... אני באמת לא יודע. המצב שונה. מבחינתנו, ועכשיו אני לא מתבדח, זה באמת עזר, כי אחרי שקרלוס חזר בינואר מארגנטינה, הוא שיחק פשוט מצוין".

חדירה מוכן ליאיא טורה

בינתיים בספרד מדווח על שיחה סוערת בחדר ההלבשה של ריאל מדריד אחרי ההפסד בסביליה. על פי הדיווח, מוריניו ירד עצבני לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "אני הולך למסיבת העיתונאים. אני לא הולך לשלוח לשם אף אחד מכם. בגלל שאתם לא מסוגלים להראות את הפרצוף שלכם על המגרש, אני אגן רק על עצמי".

כשמורינו עזב, איקר קסיאס קם ואמר "יאללה חבר'ה, מה קורה לנו? אנחנו ריאל מדריד, תתעוררו!". שקט השתרר בחדר ההלבשה, עד שגונזלו היגואין אמר "כולנו יודעים מה קורה לנו, אנחנו צריכים אוויר". סרחיו ראמוס אמר ש"אנחנו צריכים לשחק חזק יותר, אנחנו משחקים כאילו זה אימון. לא יכול להיות שצ'אבי אלונסו עושה עבודה של ארבעה אנשים". כריסטיאנו רונאלדו, על פי הדיווח, ישב בדממה.

סמי חדירה, קשרה הגרמני של ריאל, סבור שהשחקנים היו ראויים לביקורת ממוריניו. "אנחנו קבוצה", אמר חדירה, "למאמן יש אחריות, אבל השחקנים הם אלה שמשחקים על המגרש, ובסביליה לא עשינו את העבודה מספיק טוב. למוריניו היו סיבות טובות להתלונן. שיחקנו רע, ויש לו זכות להעיר לנו".

חדירה מודה ש"הביטחון העצמי שלנו לא כל כך גבוה, אבל אנחנו חייבים להחזיר אותו". בנוגע למשחק מול סיטי אמר הגרמני ש"ניצב בפניי אתגר גדול, להתמודד מול יאיא טורה. לסיטי יש שחקן נהדר". כמו כן, חדירה הגיב להאשמות במדריד לפיהן הוא ואוזיל מציגים יכולת טובה יותר בנבחרת הלאומית מאשר בריאל. "אני לא חושב ככה", אמר חדירה, "אני תמיד נותן את הכל, גם אוזיל. במדריד אני משחק בתפקיד שונה מאשר זה בנבחרת גרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully