וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "מעולם לא רציתי שישנאו אותי"

הסנטר סיפר על המעבר מאורלנדו ללייקרס: "הבנתי שאי אפשר לרצות את כולם. בכיתי באליפות של לברון, עברנו דברים דומים"

אחרי קיץ ארוך והחלטה קשה ומתוקשרת ששמה סוף לחודשים רבים של שמועות, דוויט הווארד מתחיל להתרגל לחיים החדשים בלוס אנג'לס. אמש (ראשון) העניק הכוכב החדש של הלייקרס ראיון נרחב לרשת ESPN, ובה דיבר, כמובן, על השנה האחרונה באורלנדו, שלוותה בלא מעט ביקורות מצד התקשורת והקהל על הצורה בה התנהל ודרש לעזוב.

"היתה מלחמה בין הרגשות שלי, האוהדים וכל האנשים האחרים והדעה שלהם על מה שלברון ג'יימס עשה", אמר סופרמן, שהועבר ללייקרס בתחילת הקיץ בעסקה שכללה ארבע קבוצות, 11 שחקנים וחמש בחירות דראפט. "ראיתי את לברון. כולם שנאו אותו בגלל שהוא עזב את קליבלנד. מעולם לא רציתי שישנאו אותי, רציתי שכולם יאהבו אותי, רציתי להישאר ולרצות את כולם, אבל הבנתי שאי אפשר לרצות את כולם. אני חייב לעשות מה שטוב בשבילי. לכולנו יש פעמים בהם אנחנו עושים את מה שטוב לאחרים, ושוכחים מה טוב בשבילנו".

אגב, לקראת סיום הראיון סיפר הווארד כי בכה כשראה את לברון סוף סוף לוקח את האליפות הראשונה בקריירה: "שמחתי שלברון זכה באליפות, כי עברנו הרבה דברים דומים. הוא היה צריך להוכיח כל כך הרבה. אפילו בכיתי מאושר, וגם קצת בגלל שלי עדיין לא היתה הזדמנות ממש להתחרות על אליפות".

סופרמן הוסיף וסיפר על המעבר האמוציונלי: "אין לי חרטות, אני חושב שהכל קרה כמו שאמור היה לקרות. אני די בטוח שהרבה אנשים ישרקו לי בוז כשאחזור לאורלנדו, אבל אני מבין את זה. אני מאחל לאורלנדו בהצלחה, אני אוהב את העיר ואת האוהדים, אבל עכשיו הגעתי לעיר חדשה עם אוהדים חדשים ואראה לעיר הזאת כמה אני אסיר תודה להיות כאן. למרות כל מה שקרה, זו ברכה. המצב הזה חיזק אותי כאדם, כגבר".

על הציפיות שלו מקבוצתו החדשה אמר הסנטר: "יש לי הזדמנות לעשות כאן משהו גדול, בלוס אנג'לס. יש למועדון הזה כל כך הרבה היסטוריה, ביום הראשון שנכנסתי לאולם הסתכלתי על כל התמונות של הגדולים ששיחקנו כאן. ההיסטוריה ששחקנים כמו ווילט צ'יימברלין ומג'יק ג'ונסון עשו כאן, זה מדהים. יש לי הזדמנות לפתוח כאן דף חלק לכתוב את ההיסטוריה שלי".

צפו בראיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully