וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרנקפורט מושלמת אחרי 2:3 על המבורג

הקבוצה של פה נצמדה לבאיירן בפסגה. בכורה לואן דר וארט אצל המפסידים. פרייבורג סיבכה את הופנהיים עם 3:5 משוגע

אחרי שאתמול (שבת) רשמו בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן ושאלקה ניצחונות ששמרו אותן בצמרת, הערב הגיע תורה של פרנקפורט לחגוג עם ניצחון 2:3 על המבורג שהצמיד אותה לבאיירן בפסגת הטבלה בסיום המחזור השלישי. במשחק הראשון של הערב גברה פרייבורג 3:5 על הופנהיים במשחק הפכפך.

פרנקפורט - המבורג 2:3

הקבוצה הלוהטת של ארמין פה היא היחידה פרט לבאיירן מינכן ששמרה על מאזן מושלם אחרי המחזור השלישי, ולמרות פתיחה מוחצת זה לא היה ניצחון קל. טקאשי אינוי היפני (13) ואוליבייה אוקסיאן הקנדי (18) נתנו למקומיים יתרון כפול, אבל רגע לפני המחצית צימק הייקו ווסטרמן (45).

בפתיחת המחצית השנייה הקפיץ הרכש סטפן אייגנר את הקהל המקומי עם שער נוסף (52), וניסיון הקאמבק של המבורג הסתכם בשער מצמק של יונג מין סון (63), אחרי בישול של רפאל ואן דר וארט שפתח בהרכב בהופעת הבכורה המחודשת שלו.

פרייבורג - הופנהיים 3:5

האורחים יצאו לפגרה אחרי תבוסה ביתית איומה 4:0 לפרנקפורט, שהותירה אותם עם אפס נקודות, ולביקור בדרום גרמניה הם הגיעו נחושים להשיג נקודות ראשונות. מתיו דלפייר נתן להם תקווה (2), קארים גואידה הסלובקי איזן במהירות (17).

נגיחה של מקס קרוזה (27) הפכה את הקערה, אבל הופנהיים חזרה עם שוויון של בוריס ווקצ'ביץ' (57). פרייבורג שוב חייכה עם קרן של ג'וליאן שוסטר שמצאה את הראש של פאלו דיאניה שנגח פנימה (68), אבל הדרמה רק גברה כשטקאשי אוסמי איזן ל-3:3 מטורף.

פרייבורג, שבעצמה חילצה עד כה נקודה אחת בלבד, חזרה להוליך משער של סדריק מקיאדי (83) אחרי קרן נוספת, וסבסטיאן פרייס חתם את התוצאה (87) לאחר כדור עומק של קרוזה.

אתמול: שלישיות לדורטמונד, באיירן ונירנברג

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully