וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה את לברקוזן 0:3

הדאבליסטית חגגה ניצחון גדול. באיירן גברה על מיינץ 1:3, 2 דק' ראשונות לאלמוג כהן העונה ב-2:3 של נירנברג על מנשנגלדבאך

אחרי פגרת הנבחרות, שדחתה את הליגה בשבועיים, חזרה אמש (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם המחזור השלישי. במשחק הראשון אוגסבורג נפרדה מוולפסבורג ב-0:0 מאכזב, בעוד היום הרשימה דורטמונד כשהביסה בביתה 0:3 את לברקוזן. באיירן מינכן שמרה על הפסגה גם ללא אריאן רובן ופרנק ריברי, כשגברה על מיינץ 1:3, בעוד במשחק המרתק של היום ניצחה נירנברג 2:3 את מנשנגלדבאך. שאלקה השיגה 0:2 במגרשה של גרויטר פירת.

אוגסבורג - וולפסבורג 0:0

החבורה של פליקס מגאת, שביצעה רכש מאסיבי בקיץ, עדיין לא ממש נמצאת על המסלול והיא עם ארבע נקודות בלבד משלושה מחזורים אחרי התיקו המאופס והמאכזב בחוץ. אוגסבורג מצידה, השיגה נקודה ראשונה אחרי צמד הפסדים, אבל גם לה אין יותר מדי מה לכתוב הביתה, אחרי שהפגינה יכולת חלשה במשחק שהיה מועט בהזדמנויות.

דורטמונד - לברקוזן 0:3

הדאבליסטית חזרה לליגה אחרי הפגרה, ובגדול, עם ניצחון ביתי כלל לא פשוט, ובכך האריכה את הרצף הנהדר של משחקי ליגה ללא ניצחון ל-31 (השיא שייך להמבורג, שקבעה שיא של 36 משחקים ברציפות ללא הפסד בשנים 1982-1983). יורגן קלופ אמנם נאלץ להותיר על הספסל את מרקו רויס שנפצע במשחק נבחרת גרמניה מול אוסטריה, אך ראה את קבוצתו עולה ליתרון בדקה ה-29, כשמאטס הומלס נותר לבדו ברחבה אחרי כדור קרן של מרסל שמלצר, ונגח פנימה. עשר דקות לאחר מכן התוצאה הוכפלה, כאשר מתפרצת נהדרת הסתיימה בבישול של לוקאש פישצ'ק לג'ייקוב בלאצ'יקובסקי, שבעט בנגיעה אחת לרשת העליונה. רויס, שעלה כמחליף, דאג לסדר את השלישי בדקה ה-78, כשכדור חופשי שלו מצא את ראשו של רוברטו לבנדובסקי שקבע את תוצאת המשחק. ניצחון גדול לדאבליסטית, שתארח בשבוע הבא את המבורג.

באיירן מינכן - מיינץ 1:3

הבווארים פתחו את העונה מצוין עם שני ניצחונות מרשימים - 0:3 על גרויטר פירת ו-1:6 מדהים על שטוטגארט - והערב, על אף שזה ממש לא היה פשוט, הם שמרו על מאזנם המושלם בפסגת הטבלה. על אף שחסרה את אריאן רובן ופרנק ריברי שנפצעו במשחקי הנבחרת, הפתיחה של המארחת היתה מהממת: כבר בדקה השניה מריו מנדז'וקיץ הלוהט קיבל כדור רוחב מתומאס מולר, ודחק מקרוב את שערו השלישי העונה. 11 דקות חלפו, ובסטיאן שוויינטיישגר הגיע ראשונה להגבהה של הולגר באדשטובר, ונגח את ה-0:2. הקבוצה של תומאס טוכל, שפתחה את העונה רע מאוד, הצליחה לצמק מהנקודה הלבנה מרגליו של אדם סלאי בדקה ה-59, אלא שטוני קרוס קטע את חלומות הקאמבק של האורחת כשקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. הבווארים, כאמור, נותרים במקום הראשון, בעוד למיינץ נקודה בלבד בתום שלושה מחזורים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מנשנגלדבאך - נירנברג 3:2

המשחק הטוב ביותר במחזור הסתיים בניצחון חוץ מרשים של הקבוצה של דיטר הקינג, שממשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה. טים קלוסה (17) וטימי סימונס (25) הדהימו והעלו את האורחת ל-0:2 גדול תוך שמונה דקות, אלא שהסייחים הצליחו לחזור. לוק דה יונג המצוין כבש שער בכורה בדקה ה-45, ובדקה ה-53 חגג גם גרניט שאקה שער ליגה ראשון בקבוצתו החדשה ואיזן ל-2:2. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת להירושי קיוטאקה, שהוכיח שגם נירנברג עשתה רכש טוב, וקבע בדקה ה-53 את תוצאת המשחק. אלמוג כהן הישראלי נכנס לשתי דקות ראשונות העונה, כשעלה כמחליף בדקה ה-88 והחליף את גיבור הערב קיוטאקה.

גרויטר פירת - שאלקה 2:0

הרויאל בלוז פתחו את העונה לא רע כשהצליחו לנצח במחזור השני 1:3 בבית את אוגסבורג אחרי שסיימו ב-2:2 בחוץ מול האנובר במחזור הפתיחה, והערב זכו בניצחון חוץ ראשון על חשבון העולה החדשה שהדהימה את מיינץ במחזור הקודם. שאלקה שלטה לאורך כל המחצית הראשונה, אבל המתינה עם הראשון לדקה ה-48, אז קלאס יאן הונטלאר בישל ליוליאן דראקסלר הצעיר. לואיס הולטבי סגר עניין שתי דקות לסיום.

בגרויטר פירת נרשם הערב אירוע מרגש, כששר החוץ של ארצות הברית לשעבר הנרי קיסינג'ר ביקר במשחק ועודד את העולה החדשה. קיסינג'ר היהודי ברח מגרמניה עם משפחתו בשנות ה-30 של המאה הקודמת ולאחר ששיחק בגרויטר פירת בנעוריו. מאז שמר קיסינג'ר על קשר עם המועדון ואף החזיק בכרטיס חבר במועדון האוהדים. הערב הוא סגר מעגל מרגש כשבגיל 89 זכה לראות את קבוצתו משחקת בבונדסליגה.

משחקים נוספים:

שטוטגרט - דיסלדורף 0:0

האנובר - ורדר ברמן 2:3
להאנובר: סבולץ הוסטי (5, 90), לאון אנדרייסן (10). לברמן: ארון האנט (25, פנדל), קווין דה ברוין (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully