וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "מהנצחונות שעוזרים להילחם על הפסגה"

קשר מכבי ת"א היה מרוצה מה-1:3 על הפועל חיפה: "קשה מאוד להבקיע נגדנו". מחמאות לקולאוטי, עטר עשוי לקבל זימון לנבחרת

צילום וידיאו: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל

שחקני מכבי תל אביב העניקו מתנה נאה לאוהדי הקבוצה לכבוד ראש השנה, כשסיימו את השנה עם ניצחון שלישי ברציפות ומאזן מושלם של תשע נקודות, אחרי שגברו אמש (שבת) 1:3 על הפועל חיפה בקרית אליעזר. על הדרך הורידו הצהובים קוף גדול מעל גבם, כשהצליחו לנצח באצטדיון החיפאי בו לא ניצחו מאז עונת 2004.

למרות הניצחון והמאזן המושלם, שמרו בקבוצה על איפוק בסיום המשחק, כאשר המחצית השנייה בה הפגינה הקבוצה יכולת חלשה, הדליקה נורות אדומות רבות אצל הצוות המקצועי. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה ממשיכים במאמצים לצרף זר חמישי לקבוצה, כאשר בשלב זה עדיין לא ברור אם יצורף חלוץ זר או קשר עושה משחק שיעזור במרכז השדה. חלון ההעברות בישראל מסתיים ביום רביעי בלילה ועד אז תתבהר גם התמונה בכל הנוגע לצירופם של טוטו תמוז ואביחי ידין מהפועל תל אביב, בהם מעוניינים הצהובים.

מי שללא ספק היה כוכב המשחק הוא החלוץ אלירן עטר שחגג עם שלושער שהזניק אותו לראשות טבלת מלך השערים, עם ארבעה כיבושים מפתיחת העונה. מי שצפה במשחק היה המאמן הלאומי אלי גוטמן, שבוודאי התרשם מיכולתו של עטר ועשוי לזמנו למדים הלאומיים לקראת צמד המשחקים נגד לוקסמבורג. במהלך המשחק נפצע עטר באפו ואף היה חשש לשבר, אולם אחרי בדיקה שעשה בסיום התברר כי מדובר בשני חתכים בלבד, ללא שבר בעצם האף.

בנוסף לעטר קיבל גם רוברטו קולאוטי מחמאות רבות, לאחר שבישל בצורה נפלאה את שני השערים הראשונים. גם הבלם איתן טיבי שעושה עבודה שקטה במרכז ההגנה והשוער הניגרי וינסנט אניימה שמקרין המון בטחון בין הקורות, זכו לשבחים.

גונסאלו גרסיה: "אני מרגיש שאנחנו משתפרים"

"זה היה ניצחון חשוב עבורנו ואלה המשחקים שבהם אתה קובע אם תאבק על המקום הראשון", אמר הקשר גונסאלו גרסיה. "אלה הנצחונות שעוזרים להילחם על המקום הראשון, כי אם אתה מנצח את קבוצות הצמרת, אבל מאבד נקודות נגד יריבות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה, אתה לא יכול להיאבק על המקומות הראשונים".

הקשר שהוחלף במחצית השנייה בשל מתיחה בשריר התאומים, ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת של הקבוצה בין שתי המחציות ואמר: "ספגנו שער עם סיום המחצית הראשונה, הפנדל היה מיותר מבחינתנו ואז הפועל חיפה הרגישו שהם יכולים לחזור למשחק. היו לנו הזדמנויות לכבוש גם בתחילת החצי השני ואם היינו כובשים אז היינו מסיימים את הסיפור. לא עשינו את זה ואז אתה נותן לקבוצה השנייה את התחושה שהיא יכולה לחזור וזו אולי הסיבה שהחצי השני היה מאוזן יותר".

הצהובים טרם הפסידו העונה בכל המסגרות וגרסיה מנסה לנתח את יכולתה של הקבוצה: "קשה מאוד לכבוש נגדנו, לא ספגנו הרבה שערים מפתיחת העונה. מצד שני אנחנו כובשים ותמיד מגיעים למצבי הבקעה. גם במשחקים טובים וגם במשחקים פחות טובים, זה חשוב מאוד שאנחנו יוצרים מצבי הבקעה. תמיד כיף להבקיע יותר, אבל מה שחשוב זה שאנחנו מנצחים".

"באופן אישי אני מרגיש טוב בקבוצה", הוסיף גרסיה, שהגיע בקיץ מלרנקה הקפריסאית, שם שיחק אצל ג'ורדי קרויף. "אני מרגיש שהקבוצה משתפרת. באופן אישי אני מרגיש שאני משתפר ומתקדם ממשחק למשחק. אתמול היה קשה יותר מהבחינה הפיסית עבורי, אולי בגלל שעת המשחק והחום, אבל אני מרגיש טוב ושאנחנו באווירה של נצחונות וזה בסופו של דבר הכי חשוב. אני כמובן מאחל שנה טובה לאוהדי הקבוצה ולאנשים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully