וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "עוד נצטרך לשפר את ההתקפה וההגנה"

15.9.2012 / 19:08

מאמן מכבי ת"א לא יצא מגדרו אחרי ה-1:3 על הפועל חיפה: "נשתפר ממשחק למשחק". קלינגר עשוי לבקש את שחרור ניקוליץ'

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב המשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה, כשגברה על הפועל חיפה 1:3 בקרית אליעזר. גיבור המשחק היה כמובן אלירן עטר שהשתלט על פסגת מלכות השערים עם שלושער גדול, וסייע לקבוצתו לשמור על מאזנה המושלם. בשבוע הבא תארח הקבוצה המסקרנת של אוסקר גרסיה את עירוני קרית שמונה, בעוד הפועל חיפה נותרת בתחתית עם נקודה אחת משלושה משחקים.

"אני שמח מאוד על הניצחון", אמר המאמן אוסקר גרסיה בסיום. "יכול מאוד להיות שהשער שספגנו בסוף המחצית הראשונה עצר לנו את התנופה. לא שיחקנו טוב בחצי השני, אבל מדובר רק בתחילת העונה. עוד נלך ונשתפר ונשחק טוב יותר ממשחק למשחק. נצטרך לשחק יותר דקות כמו במחצית הראשונה, אבל קשה לשחקנים בתחילת העונה להציג את אותה יכולת בשתי המחציות. אני כמובן מרוצה מהתוצאה כי השחקנים נתנו 100 אחוז. אני מצפה מהם שיעבדו קשה כך בכל משחק. אנחנו צריכים לשפר גם את ההגנה וגם את ההתקפה, אני לא עושה הפרדה. בקבוצה לא מדובר בבודדים".

לגבי השינוי בהרכב ושילובו של רוברטו קולאוטי אמר המאמן: "אחרי כל משחק אני אומר אותו דבר - אנחנו לומדים את היריב ופותחים עם ההרכב שאנחנו חושבים שהוא נכון לכל משחק ספציפי. תמיד נבחר את ה-11 הכי טובים שאנחנו חושבים שיביאו את הניצחון. אני מאחל שנה טובה לכל אוהדי מכבי תל אביב ולכל בית ישראל".

וינסנט אניימה הוסיף: "שמעתי שמכבי לא ניצחה כאן שמונה שנים והייתי מופתע מאוד מהסטטיסטיקה הזו. אני תמיד שמח להיות חלק מקבוצה מנצחת". השוער התייחס לחוליית ההגנה של הקבוצה, שממעטת לספוג מתחילת העונה והוסיף: "אנחנו מנסים לגדול ולהשתפר ממשחק למשחק. הגנה טובה היא הבסיס בשביל שתהיה קבוצה חזקה. אם יש חלק אחורי חזק, אתה יכול להתקדם ולנצח. אנחנו מנסים להיות חזקים בהגנה ולנצל הזדמנויות בחלק הקדמי".

ניר קלינגר: "אם לא נשתפר, יהיה לנו קשה מאוד"

בצד השני, מיותר לציין כי האווירה בהפועל חיפה היתה קשה. בקבוצה עסקו לא מעט בדנילו ניקוליץ', שהתעמת עם יוסי דורה בפתיחת המשחק, הוחלף על ידי ניר קלינגר כבר בדקה ה-19 והגיב בזעם גדול, קילל והוריד את החולצה בדרכו הישירה לחדר ההלבשה. הבלם יעמוד לוועדת משמעת פנימית בתחילת השבוע. "אפשר להבין אותו", אמר קלינגר. "הוא היה בסערת רגשות. אני צריך לעשות את הבירור, אני מקווה שנעשה את זה בשקט מחר. לא צריך לקלל ולעשות מה שהוא עשה, זה יטופל בחומרה, כמו שצריך, אבל זה לא העניין".

קלינגר לא ראה את זריקת החולצה של ניקוליץ', אך במועדון הבהירו לו כי האירוע אכן קרה והוא יוכל לראות זאת בטלוויזיה. עקב כך, המאמן שזעם על התקרית עשוי לבקש מהבעלים יואב כץ לשחרר את הבלם עוד השבוע, אך הוא עדיין מתלבט אם להסתפק בקנס או לבקש את הוצאתו מהסגל.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "שני השערים הראשונים הכניסו אותנו להלם, ההגנה שלנו היתה מבולבלת, שברו לנו את קו הנבדל פעמיים תוך שתי דקות וזה היה 0:2. זה הכניס אותנו לשוק. הצלחנו לייצב קצת את ההידרדרות אחרי החילופים וגם חזרנו. במחצית השניה היו לנו מצבים להשיג את השוויון, אבל אחר כך הלכנו על כל הקופה והשער השלישי כבר לא שינה. יש לנו הרבה ליקויים שנצטרך לשפר. מצד שני, לא צריך לראות הכל שחור, היו דברים טובים היום, לא התפרקנו ונראינו כמו מסכנים. זה הדבר היחיד שמעודד אותי. אני לוקח אחריות על התוצאות. נצטרך להעלות את רמת היכולת שלנו, את ההשקעה והלחימה אחרת יהיה לנו קשה מאוד".

יוסי דורה הוסיף: "כשאתה בפיגור 2:0 בדקה ה-12 זה לא משנה מה תגיד. ניסינו לחזור, וגם חזרנו, ונראינו קצת יותר טוב, אבל מול מכבי תל אביב שהיא קבוצה מצוינת זה לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully