וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שושן: "כשניצן שירזי נכנס, זה עשה לכולנו צמרמורות"

הבלם סיפר על התחושות של שחקני הפועל תל אביב, עם הגעתו של המאמן לחדר ההלבשה. על הופעתו בהרכב: "זה חלום ילדות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

עוד לפני שריקת הסיום שבישרה על הניצחון השלישי של הפועל תל אביב על בני יהודה 0:2 , אמש (שבת) היה זה אחד הערבים הכי מרגשים שידעו האדומים בשנים האחרונים, עם חזרתו של המאמן ניצן שירזי לבלומפילד. ההתרגשות הייתה גדולה בקרב כל שחקני הקבוצה, שהשיבו לשירזי בגלל חזרתו במפגן אדיר של אהבה אחרי השער הראשון שנכבש על יד טוטו תמוז. "זה עשה לכולנו צמרמורות בכל הגוף כשניצן נכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק", אמר הבלם מור שושן שהיה בין הטובים אתמול אצל האדומים.

"הייתה מין הרגשה כזאת שאי אפשר להסביר זאת במילים. גם לפני המשחק כשהוא עשה אסיפה, הוא נשמע חנוק עם דמעות בעיניים, והניצחון הזה מוקדש כולו לניצן. אני בטוח ששימחנו אותו ושירגיש טוב, הבריאות שלו מעל הכול".

"בשבילי זה לא דבר שמובן מאליו בשבילי לשחק בהפועל תל אביב", סיפר הבלם מה המשמעות עבורו לפתוח בהרכב, גם כשיש תחרות מאוד גדולה על ההרכב. "מגיל קטן חלמתי לשחק בליגת העל בקבוצה גדולה. עבדתי, אני עובד ואעבוד מאוד קשה בכדי לשמר את זה ולהתקדם הלאה. אני נהנה מכל רגע לשחק פה בבלומפילד עם הקהל המדהים הזה ורק שימשיך".

על השאלה האם זו הולכת להיות עונה שבה הפועל ומכבי תל אביב יתמודדו ראש בראש על תואר האליפות אמר שושן: "גם אשדוד עדיין מושלמת וגם בשנה שעברה לא ספרו את קרית שמונה. כל שנה אומרים דברים, אבל הליגה מאוד ארוכה ואנחנו שמחים שפתחנו ברגל ימין עם שלושה ניצחונות ובלי שערי חובה, זה מאוד חשוב במיוחד בשבילי בגלל התפקיד שלי כבלם. זאת רק ההתחלה ויש עוד הרבה קבוצות שילחמו עד הסוף".

למרות השער, איו התקדמות במו"מ עם תמוז

הבלם התייחס גם למפגש ביום חמישי מול אתלטיקו מדריד וחלוצה האימתני רדמאל פלקאו: "מדובר באחד החלוצים הגדולים בעולם, אם לא הטוב שבהם כרגע, אבל אפשר לעצור כל אחד, זה בסך הכל כדורגל ואנחנו משחקים בבלומפילד ולא במדריד. אפשר להגיד שפלקאו הוא היהלום של הקבוצה הזאת, אבל עם הקהל הזה כבר הפועל תל אביב הוכיחה שאפשר לעשות דברים גדולים גם באירופה".

לסיום, ניסה שושן להגן על בלמי ישראל שחטפו לא מעט ביקורת השבוע: "קטונתי מלדבר על הנבחרת, אבל שמדברים על משחק ההגנה לא מדברים רק על הבלמים, יש הרבה מאוד מרכיבים במשחק ההגנה ולא תמיד זה באשמת הבלם. משחק הגנה זה דבר מרוכב ששייך לכל הקבוצה ויש בלמים טובים מאוד בארץ כמו איתן טיבי וכמו טל בן חיים ודן מורי, שכל הנבחרת תרוץ טוב ביחד, אני בעד שידברו פחות על ההגנה".

מעבר לשמחת הניצחון והשמחה בשל חזרתו של שירזי לקווים אמש, ולמרות השער שכבש תמוז, אין עדיין חדש במשא ומתן בינו לבין הקבוצה, ואם לא יחתום עד יום חמישי על חוזה חדש הוא עשוי להימכר. בטרם המשחק, עומר דמארי הרגיש כאבים בברכו ואמר לשביט אלימלך כי לא יוכל לפתוח בהרכב ולכן תמוז הוקפץ להרכב, מה שגרם להמון אופטימיות בקרב אוהדי הפועל, שהאמינו שיוכלו לראות את החלוץ מסיים גם העונה הנוכחית באדום.

אולם בסביבתו של תמוז אמרו אמש שאין כרגע התקדמות במשא ומתן, למרות שהוא רוצה לכבד את חוזהו עד תום העונה. רצונו של החלוץ דומה מאוד לזה של אביחי ידין שנשלח ליציע בשל אי הסכמה לחתום על הארכת חוזה. יהיה מעניין לראות כיצד הפועל ינהגו עם תמוז, זאת לאחר שהמגמה היא להיכנע לקהל ולא לשחרר את שני השחקנים ליריבה העירונית.

בכלל, לקראת סגירת חלון העברות בהפועל יודעים כי הסגל הרחב והנוצץ עלול לגרום מתחים רבים בקבוצה, כך שבהפועל עדיין מתכוונים לשחרר שחקנים. למרות זאת, עדיין אין הצעות רלוונטיות על אף שחקן מלבד ידין ותמוז המבוקשים על ידי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully