וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "את הבקשות שלי אגיד לאלו שמטפלים בזה"

16.9.2012 / 7:46

מאמן סכנין שזעם על שחקניו לאחר התבוסה להפועל עכו, דורש חיזוק של שחקן או שניים נוספים אך לא בטוח שיקבל אותו

בבני סכנין ניסו להירגע לאחר התבוסה 5:1 אמש (שבת) להפועל עכו. המאמן, שלומי דורה מעוניין לחזק את סגל הקבוצה בשחקן נוסף מלבד מקסים ז'וס, בעוד ירו בלו ועלאא אבו סלאח שאמורים לעבור בבקרת התקציבים ולהצטרף לקבוצה. דורה מאוכזב מאוד בייחוד מהחלק ההגנתי של הקבוצה ומחוסר התיאום בין שחקני ההגנה ומעוניין מאוד בחיזוק.

"נהיה חזקים בהרבה עם השחקנים שיצטרפו", אמר דורה בסוף המשחק. "אולי נצרף עוד שחקן או שניים, את הבקשות שלי אגיד לאלו שצריכים לטפל בזה". בקבוצה אמרו כי לא ברור אם בהנהלה אכן ייענו לרצון של דורה לחיזוק נוסף והאם התקציב יאפשר זאת אך בכל מקרה במועדון מאמינים שהצטרפות של בלו, אבו סלאח וז'וס צפויה לחזק את כל המערכים בקבוצה.

דורה זעם על משחק ההגנה הנרפה ושטף את השחקנים במחצית על היכולת החלשה שלהם ועל העובדה שהם לא מיישמים את הדברים עליהם הם עובדים באימונים. המאמן במיוחד לא אהב את העובדה שדווקא אחרי השער המצמק, השחקנים שלו נרדמו ואפשרו לעכו להבקיע שערים קלים במיוחד, שרובם נבעו מכדורים ארוכים שמצאו הגנה חשופה ומחוררת.

"אין אף שחקן שהיה טוב היום", אמר שחקן בסכנין. "אנחנו נראים רע מאוד. אם לא ננצח את הפועל רמת גן המצב יהיה חמור. משחקים כמו עכו ורמת גן אנחנו צריכים לנצח. אחרת איפה ניקח את הנקודות- מול מכבי והפועל תל אביב?".

הפועל עכו הביסה 1:5 את בני סכנין

שלומי דורה: "כל הגולים שקיבלנו היו שטותיים"

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully