וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לירוי צעירי סיכם עקרונית לעונה אחת

15.9.2012 / 11:41

קשר מכלן יגיע כמושאל, ולירוקים תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה. צעירי ינחת בראשון ויסגור את הפרטים האחרונים

מכבי חיפה ממשיכה להרחיב את הסגל שלה. היום (שבת) סיכם קשרה של מכלן עקרונית לעונה אחת אצל הירוקים, והוא צפוי להגיע מחר לארץ כדי לסגור את הפרטים האחרונים של חוזהו ולהצטרף למועדון שחיזר אחריו במהלך התקופה האחרונה אחרי פציעתו של תמיר כהן.

צעירי חתום לשנתיים במכלן הבלגית, ועל פי מתווה העסקה, הקשר אמור להצטרף כמושאל לירוקים. בתום העונה למכבי חיפה תהיה האופציה לרכוש אותו. כזכור, צעירי לא היה מרוצה ממעמדו המקצועי בבלגיה, והוא ביקש וקיבל אישור לחפש לעצמו קבוצה אחרת. העונה צעירי לא זכה להזדמנויות במשחקי פתיחת העונה של הקבוצה.

הירוקים יתארחו הערב בווסרמיל (20:45, ערוץ 1) למפגש מסקרן נגד הפועל באר שבע של אלישע לוי. "אי אפשר להתעלם מהמפגש בין אלישע לעטר", אמר אחד השחקנים, "כרגע אנחנו משתדלים פחות להתעסק עם זה ולחשוב יותר איך משיגים את הנקודות. בגלל המצב שנוצר, תיקו לא יספק אותנו".

עטר תרגל בשישי לראשונה את ההרכב שאמור לפתוח במשחק. דינו אנדלובו התאמן כרגיל ותורגל עם שלומי אזולאי באותה קבוצה. לאור העובדה שאנדלובו ערך אימון מלא, עטר נוטה לפתוח איתו בחוד. אייל משומר וטאלב טואטחה יצטרפו לאדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי, שחושש למעמדו בעקבות הגעת דקל קינן. ג'ואל דמאו יהיה הקשר האחורי היחיד ולמעשה עטר נותר ללא קשר אחורי בסגל בעקבות פציעת תמיר כהן והרחקת גוסטבו בוקולי.

לאור פציעת כהן, עטר לא צפוי לשנות את השיטה וימשיך לשחק בשיטה של 4:3:2:1, כשעידן ורד ואייל גולסה ישחקו לפני דמאו. "לבאר שבע יש התקפה מהירה וטובה, שחקנים טכנים וגם מהירים. יש להם בלמים טובים ונחושים, אתם מכירים גם את סבן ודודזאדה, וגם את התפקוד של סוארס". לשחקני ההגנה אמר עטר: "צריכים להיות בריכוז בכל 90 הדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully