וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אם ככה רונאלדו משחק כשהוא עצוב, זה מושלם"

מאמן ריאל מדריד נתן את דעתו על יכולתו של הכוכב המתוסכל שלו והוסיף: "השבועיים האחרונים היו נהדרים לתקשורת"

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הטיל את הפצצה הגדולה והכריז שהוא "עצוב" בריאל מדריד מסיבות מקצועיות, היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהפה הגדול של ז'וזה מוריניו ימצא את התגובה ההולמת. אבל למוריניו יש לא רק פה שאוהב לייצר פנינים, אלא גם יכולות פסיכולוגיות מרשימות במיוחד ובמסיבת העיתונאים לקראת משחקם הקשה של הבלאנקוס מחר (שבת, 23:00, 5+ ו-HD) בסביליה, המאמן החליט לומר את דעתו על מצבו של הכוכב הכי גדול שלו.

"אם רונאלדו עצוב ומשחק כמו שהוא משחק, זה מושלם מבחינתי. אני מאמן כדורגל והאחריות שלי היא התוצאות והיכולת של השחקנים. כשמשהו משתבש, אתם הורגים אותי. הוא מתאמן במאה אחוז. לפעמים הוא עושה זאת יותר טוב ולפעמים פחות, אבל הוא שחקן קבוצתי וממושמע באימונים".

אמש פורסם כי ייתכן והסיבה לחוסר שביעות הרצון של רונאלדו היא דווקא שטיפה לה הוא זכה ממוריניו בתום ההפסד לחטאפה, אבל "המיוחד" המשיך והבהיר: "האחריות היחידה שלי בנושא רונאלדו היא היכולת שהוא מציג. הוא משחק היטב כל כך הרבה שנים, אז הקרדיט לכך הולך אליו. אני רק מאמן, עם הרבה אחריות, אבל לא יותר מכך. השבועיים האחרונים היו נהדרים לתקשורת, בגלל ההצהרות של רונאלדו, אבל עכשיו הוא צריך שקט, שלווה ולשחק כדורגל. זה מה שהוא הכי אוהב לעשות".

שבת בספרד: ברצלונה בחטאפה, ריאל בסביליה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully