וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עוז ראלי חתם לשלוש שנים

13.9.2012 / 10:44

המגן ששוחרר מאומוניה חזר לקבוצת נעוריו. אדם הרפקה, שהעברתו כמעט פוצצה, נחת בישראל ויחתום לארבע שנים

לאחר פתיחה לא רעה של העונה, עם ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים, בני יהודה מתחזקת משמעותית. המגן/קשר עוז ראלי חוזר לקבוצה לאחר שחתם לשלוש שניםץ ראלי עזב הקיץ לאומוניה ניקוסיה, אך שוחרר עוד לפני פתיחת העונה. בשבועיים האחרונים הוא התאמן בשורות קבוצת נעוריו והבוקר (חמישי) חתם רשמית על החוזה.

גם החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שסיכם את תנאיו בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני שבוע, נחת לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) בישראל והוא אמור לחתום במהלך היממה הקרובה באופן רשמי על חוזה לארבע עונות ולהצטרף למועדון הזהוב משכונת התקווה.

אמש עוד נדמה היה כי העסקה עומדת בפני פיצוץ והיה ספק לגבי הגעתו של השחקן לארץ, לאחר שזה אמר למקורביו כי הצטרפותו לבני יהודה נמצאת בספק, אולם בסופו של דבר הוא השתכנע, עלה על הטיסה וכאמור, נחת בישראל.

בני יהודה ומועדונו הקודם של הרפקה, MTK בודפשט מהליגה ההונגרית, כבר סיכמו על העברתו של החלוץ וכעת ימתינו בקבוצה של דרור קשטן לשחרור הבינלאומי שצפוי להגיע במהלך היום, על מנת שאפשר יהיה להעביר את חוזהו בבקרה התקציבית בהקדם ולכלול אותו בסגל הקבוצה כבר במשחק הקרוב, ביום שבת מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully