וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עסקת אדם הרפקה על סף פיצוץ?

12.9.2012 / 13:57

החלוץ ההונגרי שכבר סיכם את תנאיו אמר למקורביו כי גוברים הסיכויים שהוא לא ישחק בישראל. הזהובים ימתינו לו

האם בני יהודה מאבדת שחקן נוסף שכבר סיכם וכעת התחרט? לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שסיכם כבר עקרונית את תנאיו בבני יהודה, אמר למקורביו בהונגריה בימים האחרונים כי לא בטוח שהעסקה תצא לפועל וקיים סיכוי שהוא לא ישחק בישראל. יחד עם זאת, בבני יהודה עדיין לא עודכנו בשום דבר חדש בנושא ויעשו בימים הקרובים מאמצים בכדי לשכנע את הרפקה להגיע בכל זאת לשחק בישראל.

בשלב זה עדיין לא ברורות הסיבות לאי הגעתו של הרפקה, שהרשים את המאמן דרור קשטן וסיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה. הרפקה המריא ביום שישי להונגריה על מנת לטפל בשחרור הבינלאומי מקבוצתו MTK בודפשט ואמור היה לשוב לפני יומיים ארצה. כעת שמונה ימים בלבד לפני סגירת חלון ההעברות בישראל מסתמן כי הזהובים יצטרכו לחפש לעצמם שחקן זר חדש. כזכור, רק לפני כמה שבועות בוטלה החתמתו של החלוץ הניגרי סיבי גוואר, שגם הוא סיכם עקרונית את תנאיו ובסופו של דבר לא הוחתם.

עוד בעניין הרכש, עדיין לא נסגרה סופית עסקת העברתו של אור ברוך, שכרטיסו שייך לשיקגו פייר מליגת ה-MLS. ברוך שהה עם הנבחרת הצעירה במחנה אימון באוסטריה, הצטרף לאימוני בני יהודה היום, אולם עדיין לא ברור אם יעמוד לרשות המאמן במשחק הליגה בשבת נגד הפועל תל אביב בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully