וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ריאל תשחרר את רונאלדו תמורת 200 מ' יורו

במועדון מנסים לרצות את הכוכב שייפגש עם מוריניו, אך במידה וייכשלו, ימכרו אותו. רונאלדו: "לא ממוקד בחוזה, רק בניצחונות"

חלוץ ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג זכייה בסופרקופה. רויטרס
רוצים אותו? זה יעלה לכם ביוקר. רונאלדו/רויטרס

דווקא כשהיה נדמה שהסערה סביב חוסר סיפוקו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד נוכח השכר שהוא מקבל החלה להירגע, עולים הערב (רביעי) דיווחים באירופה כי במועדון מצאו את הסכום עבורו יסכימו לשחרר את הכוכב הפורטוגלי: 200 מיליון יורו. על פי הדיווח, רונאלדו מחזיק בסעיף שיחרור של מיליארד יורו, לא בדיוק סכום שאף מועדון יכול לעמוד בו, אבל בקבוצה עלו קולות שקבעו כי במידה והשחקן ימשיך להיות מתוסכל מהחוזה שלו וירצה לעזוב, הבלאנקוס יסכימו לקבל גם חמישית מהסכום, כלומר 200 מיליון יורו.

למרות שהסכום עצמו נשמע מפלצתי במיוחד, יש לזכור שריאל מדריד עצמה שילמה כמחצית מהסכום בעבר למנצ'סטר יונייטד עבור שירותיו של רונאלדו, ועם קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי שמשקיעות סכומי עתק בהעברות בשנים האחרונות, לא מן הנמנע שגם השיא הזה יישבר. כזכור, הכוכב אינו מרוצה מהסכום אותו הוא מרוויח (10 מיליון יורו בשנה) לעומת שחקנים אחרים באירופה כמו סמואל אטו (20 מיליון יורו) וזלאטן איברהימוביץ' (14.5 מיליון יורו), אם כי הוא עצמו אמר כי לא מדובר בעניין כספי.

הפורטוגלי שוב הגיב לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו, כשכתב: "עכשיו הזמן לחזור למועדון ולחשוב רק על המועדון. אני רוצה שוב להבהיר שאני לא מודאג מענייני החוזה, והפוקוס שלי ממוקד אך ורק בניצחון כל משחק אפשרי וזכייה בכל תואר אפשרי, עם התרומה החשובה במיוחד של חבריי לקבוצה וכל המדרידאים".

"אף אחד לא מפקפק במחוייבות של כריסטיאנו לריאל מדריד", אמר חברו למועדון, אלבארו ארבלואה. "אני חושב שהאוהדים אסירי תודה לו על כל העבודה הקשה שלו ועל השערים. כריסטיאנו צריך לדעת שהאוהדים מאחוריו. אסור לו לחשוב אחרת, כי הם מראים לו את זה כל יום שעובר".

רונאלדו חזר היום יחד עם שאר שחקני הקבוצה לאימונים לאחר רצף משחקי מוקדמות המונדיאל, והתקשורת בספרד מדווחת כי הוא הגיע שעתיים מוקדם יותר למקום במטרה לשוחח עם המנג'ר, ז'וז'ה מוריניו, ולהשקיט את הרוחות הרעות שעוברות במועדון בכל הנוגע לשחקן. בריאל עושים מאמצים כבירים לשים סוף לפרשה, ולמצוא את הדרך להחתימו על סוף הקריירה שלו. אם זה לא יצליח כאמור, עתה יודעים שאר המועדונים כמה יעלה להם לזכות בתענוג לרכוש אותו.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לצד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הוא צפוי לעשות את מרבית עבודת השכנוע. מוריניו עם רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully