וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "זו אחת הנבחרות המוכשרות בשנים האחרונות"

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל נחתו אופטימיים בארץ אחרי שהבטיחו בסרביה את המקום השני במוקדמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה היום (רביעי) בארץ אחרי שהבטיחה אתמול את מקומה השני במוקדמות אליפות אירופה בזכות הפסד של פחות מ-18 הפרש לסרביה. שחקני הנבחרת ואנשי הצוות המקצועי נראו מעודדים במיוחד בעקבות ההעפלה ליורובאסקט 2013 בסלובניה.

יותם הלפרין אמר בשדה התעופה: "המטרה הושגה, סיימנו במקום השני אחרי הפנצ'ר הקטן שהיה לנו בבית. אני חושב שבגדול הסיומת של הקמפיין הייתה מוצלחת, זה מראה מה שיש לנו להציע. אני חושב שהנבחרת הזאת היא אחת המוכשרות שהייתה בשנים האחרונות, והמטרה היא להמשיך בקיץ הבא את המומנטום שאנחנו נמצאים בו ולעשות אליפות אירופה שתיזכר".

הלפרין התבקש להתייחס גם ליכולתה של נבחרת הכדורגל, שסיימה בשלב מוקדם מאוד את קמפין מונדיאל 2014 ואמר: "לצערנו בכדורגל זה לא הצליח, הקמפיין לא גמור שם ואני מציע לסכם ולדבר רק בסוף קמפיינים כי גם אותנו קצת קטלו בשני המשחקים הראשונים".

מאמן הנבחרת אריק שיבק נשמע אפילו יותר מעודד אחרי ההופעה באולם "פיוניר" בבלגרד ואמר: "הם שיחקו נהדר והיינו קצת רכים. בחצי השני נתנו פייט גדול, דושאן איבקוביץ' דיבר על זה במסיבתצ העיתונאים, ועל כמה שהם מכבדים את הכדורסל הישראלי. לגבי הקמפיין כולו, זה קמפיין שני שלי לקראת אליפות אירופה. אנחנו לפני סרביה וזה לא מובן מאליו, בקמפיינים כאלה ארוכים ומתישים יש עליות וירידות לכל קבוצה כמעט. לא קראתי מה כתבו עלינו כדי להישאר שפוי ולנתב את האנרגיות לאן שצריך. כולנו יכולים וצריכים להיות גאים בזה שאנחנו הולכים לאליפות אירופה עם ראש למעלה, עם פנים קדימה ועם המשכיות. יש פה קבוצה הטרוגנית מבחינת גיל, אבל הומוגנית מבחינת הרצון להצליח. רוצים לעשות אליפות טובה בסלובניה".

אור שקדי מסכם את הקמפיין של הנבחרת הישראלית

כספי משבח את הנבחרת: "יש פה חבורה של ווינרים"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully