וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן ועזריאל סיכמו, ישחקו נגד אשדוד

הושג סיכום עם עמותת האוהדים, והכספים שהגיעו יאפשרו גם את החתמתם של גלאבינה וחדד. הארבעה ישתלבו בחמישי

אחרי שבועות של מחלוקות, העבירה עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים כמיליון ו-930 אלף שקלים לקבוצה לאחר שהגיעה להסדר עם ארקדי גאידמק ואנשיו. בקרת התקציבים אישרה כמיליון ו-640 אלף שקלים שאמורים להתווסף לתקציב הקבוצה בעונה הזו ואף לכסות את עלותם של עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה, הזר החדש של הקבוצה.

הארבעה כבר הגיעו לסיכום על תנאיהם במועדון וחתמו על החוזים החדשים, ובזכות הכסף שייכנס הם יוכלו לשחק כבר ביום חמישי מול מ.ס. אשדוד בליגה. בתנאי שהעמותה תספק מסמך שדורשת בקרת התקציבים לפיו העמותה לא תמשוך את כספיה במהלך העונה והכסף שהיא מעבירה יהיה ללא תנאי כלקח מהשבוע שעבר בו בוטל צ'ק על סך 400 אלף שקלים, זאת בשל אי הבנה עם היו"ר איציק קורנפיין.

לגבי 300 אלף השקלים הנותרים, עדיין אין סיכום עם בקרת התקציבים, שכן עמותת האוהדים פרסה את הסכום שהעבירה לעשרה תשלומים, כך ששני תשלומים על חודשים יוני, יולי ואוגוסט לא יכללו בעונה הזו.

לאחר החתימה על החוזה אמר חן עזריאל לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אחרי קיץ לא קל, אני מאושר שהיום הכל הסתיים וחתמתי בקבוצה בה גדלתי. אני שמח שביחד איתי חתמו גם שי חדד ועמית בן שושן, זאת תוספת כוח משמעותית לקבוצה. אחרי שכל ענייני המשא ומתן הסתיימו, הגיע הזמן שלנו לדבר על המגרש". עמית בן שושן הוסיף: "אני שמח להמשיך ולשחק במועדון שבו גדלתי ושמח שהגענו להבנות. אני מאמין שנצא מכאן ואילך לדרך חדשה". שי חדד אמר לאחר החתימה: "עברנו כל הקבוצה קיץ לא פשוט, היו הרבה סימני שאלה, אבל בסופו של דבר הגענו לרגע השמח הזה. בית"ר ירושלים עבורי זאת לא רק הקבוצה בה גדלתי, זאת גם הקבוצה אותה אני אוהב מאז שאני ילד. אני שמח להמשיך שנתיים נוספות בקבוצה ועוד יותר שמח שביחד איתי גם שחקנים נוספים חתמו ויחזקו את הקבוצה. יש לנו קבוצה טובה מאוד, עכשיו זה הזמן להראות את זה גם על המגרש".

היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם ונראה כי אלי כהן כבר מסמן לפחות שניים מהארבעה להרכב מחר. חדד וגלאבינה צפויים לפתוח, בעוד בן שושן ועזריאל עשויים להשתלב אף הם כמחליפים. כהן עצמו ודריו פרננדס מורחקים ומי שינהל את המשחק על הקווים יהיה ז'אן טלסניקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully