וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט מתווך בהקמת הדירקטוריון של בית"ר ירושלים

5.9.2012 / 20:24

ראש הממשלה לשעבר התערב במאמצי הפיוס בין הצדדים, והכוונה היא להגיע להבנות עד יום חמישי. דיאמנט הושעה לשבוע

בבית"ר ירושלים ישנם נסיונות פיוס בימים האחרונים בין כל הגורמים שאמורים להיות בדירקטוריון המועדון, כאשר ראש העיר ניר ברקת ואפילו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נותנים ידם בעניינם. המטרה של כולם היא שעד מחר (חמישי) יגיעו הצדדים להבנות ולאווירת פיוס, כאשר כל חברי ועד עמותת האוהדים הוזמנו להרמת הכוסית המסורתית של בית"ר ירושלים בבית וגן לרגל ראש השנה.

במידה והכל יעבור בשלום, העמותה תעביר את הכספים שהתחייבה והקבוצה צפויה להחתים את כל ארבעת השחקנים - עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה, כאשר אלי כהן עדיין מעוניין לצרף בלם זול שישלים את הסגל. במשחק האימון אתמול נגד הפועל עפולה הוציא כהן את ערן לוי מההרכב ושיבץ את עמית בן שושן בשפיץ. כהן מצפה מלוי להיות יותר דומיננטי ובאימונים האחרונים מרבה להעיר לו שאם לא ישפר את משחקו ייאבד את מקומו בהרכב.

היום נערכה וועדת משמעת ללירון דיאמנט ודריו פרננדז. דיאמנט הועמד בעקבות עימות עם מאמן הכושר רוני הלל במשחק הבית נגד הפועל באר שבע בשבת האחרונה. דיאמנט הושעה מאז המשחק ויחזור לאימונים רק מחר וכמו כן נקנס ב-5,000 ש"ח על תנאי. פרננדז הועמד לדין בעקבות הרחקתו במשחק נגד קרית שמונה וההכרעה בעניינו תתקבל בשבוע הבא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully