וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים קיבלה את ההסכם החדש

10.9.2012 / 23:56

אנשי העסקים הסכימו להירשם תחת ארקדי גאידמק, עמותת האוהדים הודיעה שהיא תזרים את כספיה ביום שלישי בבוקר

בבית"ר ירושלים ממשיכים לנסות למצוא פתרון להקמת הדירקטוריון, והיום (שני) נרשם צעד משמעותי כשאנשי העסקים שרוצים להצטרף להנהלה הסכימו להירשם לדירקטוריון כנציגיו של ארקדי גאידמק. מאוחר יותר הודיעו חברי עמותת האוהדים שהם החליטו לקבל את ההסכם החדש, שיעניק לגאידמק שישה נציגים בדירקטוריון.

העמותה הודיעה שבעקבות ההסכמה שלה, היא תזרים מחר בבוקר את כספיה, מה שצפוי לאפשר את החתמתם של שי חדד, עמית בן שושן, דומיניק גלאבינה וחן עזריאל.

עו"ד ישראל שלו המייצג את גאידמק שלח מוקדם יותר היום מסמך לאנשי העסקים שיאפשר להם להצטרף לדירקטוריון תחת גאידמק, אחרי שאתמול הבהיר עו"ד מיקי שניידר המייצג את אנשי העסקים: "הם לא גוף משפטי, ולכן הם לא יחתמו על שום מסמך הצטרפות לדירקטוריון. אני לא מבין מה ההתעקשות הזאת ולמה הצד של גאידמק מייצר את כל הבלגן הזה".

יש לציין כי מבחינת אנשי העסקים, מרבית הכסף מתוך מיליון השקלים שהתחייבו אליהם כבר הועבר ומרבית אנשי העסקים אינם צפויים לדרוש אותו בחזרה בשום מקרה ורואים זאת כתרומה. מבחינת עמותת האוהדים, הנושא שונה ובכדי שעמותת האוהדים תזכה להשפעה, מן החובה שיוקם דירקטוריון או כל מבנה אחר שייתן להם נציגות. אפשרות שעלתה לפיה יוקם דירקטוריון של שלושה אנשים לכל צד ועוד אחד ניטראלי אינה מקובלת על אנשיו של גאידמק.


בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully