וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: פורטוגל ניצחה 0:3 את אזרבייג'אן

כריסטיאנו רונאלדו הסתפק בבישול, ופורטוגל שמרה על מאזן מושלם בבית ו'. צפון אירלנד ולוקסמבורג נפרדו ב-1:1

כבר בתום שני מחזורים בבית ו' של מוקדמות המונדיאל, שהוא הבית הישראלי, מסתמן שלשתי הנבחרות הבכירות בבית, פורטוגל ורוסיה, יהיו חיים קלים בדרך לברזיל 2014. כמו רוסיה, גם פורטוגל שמרה על מאזן מושלם אחרי שניצחה 0:3 את אזרבייג'אן. לא ישראל ולא אף נבחרת אחרת הצליחו להתקרב על שתי הנבחרות החזקות, זאת אחרי שהמשחק בין צפון אירלנד ללוקסמבורג הסתיים בתיקו 1:1.

פורטוגל - אזרבייג'אן 0:3

סאגת כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה באה לידי ביטוי על המגרש במחצית הראשונה .כוכב פורטוגל ניסה לקחת את העניינים לידיים כפי שעשה כשכבש את השער הראשון נגד לוקסמבורג, אבל הפעם כל הניסיונות שלו הסתיימו בהחמצות או בפעולות הגנתיות של האורחים מאזרבייג'אן. גם הלדר פוסטיגה וז'ואו מוטיניו לא הצליחו להוביל את הפורטוגלים ליתרון במחצית הראשונה.

בדקה ה-63 הגיעה הישועה של הנבחרת הפורטוגלית, ומי שהעלה אותה ליתרון היה סילבסטרה וארלה. דקה אחרי שהוא נכנס כמחליף הוא ניצל בלבול גדול בהגנה האזרית כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 0:1. בדקות האחרונות של המשחק, ההתקפה של הפורטוגלים השתחררה והתחילה להזכיר נבחרת שמתיימרת להיו מהבכירות באירופה. בדקה ה-85 ראול מיירלש הגביה כדור מצד ימין, כריסטיאנו רונאלדו הוריד עם הראש והלדר פוסטיגה כבש מקרוב את השער השני של הפורטוגלים. בדקה ה-88 ברונו אלבש נגח מקרוב את השער השלישי של הפורטוגלים וסגר עניין.

צפון אירלנד - לוקסמבורג 1:1

צפון אירלנד בדרך הנכונה להשיג נקודות ראשונות מול הקבוצה שנראית, על הנייר, כחלשה ביותר בבית ו'. מי שכבש את השער הראשןו של הצפון אירים בקמפיין הנוכחי היה דין שילס, שבדקה ה-14 הגיע למצב בעיטה נוח ממרכז הרחבה, והקפיץ מעל השוער של לוקסמבורג בדרך לרשת. ארבע דקות לסיום, דניאל דה מוטה שכבש את השער הראשןו ללוקסמבורגים נגד אזרבייג'אן, התקדם לכיוון השער ושיחרר כדור חזק ממרחק של 18 מטרים, שפגע בשחקן הגנה צפון אירי בדרך לשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully