וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איזייה תומאס יחזור לניו יורק ניקס?

בעלי הניקס רוצה להחזיר את שחקן העבר, שפוטר ממשרת המאמן ב-2008, לתפקיד ניהולי, אך הוא מסרב בשלב זה

במהלך הקיץ קמה לה מי שמצפה להוות אלטרנטיבה לניו יורק ניקס בתפוח הגדול, והיא כמובן ברוקלין נטס, שבנתה קבוצה די מרשימה. כעת, נדמה שבמדיסון סקוור גארדן מנסים לפעול בכל הכוח, ולא רק בגזרת השחקנים: על פי דיווחים בארצות הברית, בעלי הניקס, ג'יימס דולאן, מנסה להחזיר בחזרה לקבוצה המעוטרת את איזייה תומאס, על אף שהאחרון לא נחשב שם לדמות אהודה במיוחד.

תומאס, שהיה חלק בלתי נפרד מהניקס בעשור הקודם, כששימש כנשיא, פוטר ממשרת המאמן, לאחר שנכשל נחרצות בעונת 2007-2008. אוהדי הניקס אף הביעו את מחאתם נגדוף, כשהניפו שלטים שקראו לפטרו. אלא שדולאן הנחשב לחבר קרוב של שחקן העבר האגדי, לא אמר נואש לגביו. כזכור, תומאס היה כבר קרוב לחזרה לניקס לפני שנתיים, כשהיה אמור להתמנות ליועצו של הג'נרל מנג'ר דוני וולש, אלא שהמינוי סוכל עקב עבודתו של תומאס כמאמן מכללת פלורידה אינטרנשיונל במקביל, דבר שאסור על פי חוקי ה- NBA.

כעת, משסיים את תפקידו במכללה הצנועה, הוא עשוי לחזור לניקס, אלא שעל פי הדיווחים, הוא לא נלהב לגבי האפשרות הזו. "איזייה קרוב מאוד לדולאן, אבל הוא אמר לי שהוא עוד לא מוכן עדיין לחזור ל-NBA", אמר מקורב לתומאס. "יש את הטענה הזו שאומרת שאיזייה כבר נואש לחזור לליגה, אבל היא שגויה. אני מאמין שזה יקרה בסופו של דבר, אבל לא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully