וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י מילר נכנס להיכל התהילה, ובכה

מי שהיה מלך השלשות של כל הזמנים זכה לכבוד לצד אחותו שריל. במעמד הזה הוא הודה: "דחפתי את גרג אנתוני ב-1995"

רג'י מילר זכה להיכנס הלילה (בין שישי לשבת) להיכל התהילה. מי שחיכתה לו על הבמה הייתה אחותו שריל, שזכתה בכבוד הזה ב-1995 אחרי שזכתה פעמיים בטורניר המכללות. כשדמעות בעיניו, אמר מילר: "אני כל כך שמח לחיות לצידה של תהילה בדמות הכדורסלנית הנהדרת ביותר. אני גאה להגיד שלא הייתי עולה על הבמה הזו בלעדיך. רכבנו על הכתפיים שלך כל הדרך לכאן, תודה על העזרה שלך".

לצידו עמדו על הבמה גם דון נלסון, שהשיג הכי הרבה ניצחונות ב-NBA ורלף סמפסון, שנבחר שלוש פעמים כשחקן השנה של המכללות. "הם קבעו את הסטנדרט לגבי כל מה שהפייסרס השיגו", החמיא מילר למכללת UCLA. מילר עצמו פרש כקלעי השלשות הגדול ביותר בכל הזמנים בהיסטוריה עם 2,560 זריקות מוצלחות עד שריי אלן עקף אותו לפני שנה.

אחד מהרגעים הבולטים בקריירה שלו היה בסדרת הפלייאוף נגד הניקס ב-1995, כשהוא קלע שמונה נקודות תוך 8.9 שניות. במעמד הזה הודה מילר שהוא דחף את גרג אנתוני והפיל אותו לקרקע לפני החטיפה שהובילה למהלך. הוא גם הודה שדחף את מייקל ג'ורדן בפלייאוף ב-1998: "כן, מייקל, דחפתי אותך גם כן. אבל זה קרה מכיוון שראיתי אותך עושה את זה כל כך הרבה פעמים להרבה שחקנים, ולכן אני חושב שזה בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • רג'י מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully