וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: פביאן סטולר יוסט לקישור?

ניר קלינגר שוקל לשנות עמדה לשוויצרי נגד עכו בגביע הטוטו (ב', 19:00) כדי לפנות מקום לניקוליץ'. שגיב כהן נותר מחוץ לסגל

הפועל חיפה ערכה היום (ראשון) אימון מסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר (שני, 19:00) מול הפועל עכו בקרית אליעזר. המשחק הוא למעשה לפרוטוקל בלבד מאחר והאדומים הבטיחו את העלייה לרבע הגמר בעוד האורחים איבדו כל סיכוי לעלות שלב.

המאמן ניר קלינגר תרגל מספר הרכבים כשהרצון העיקרי שלו הוא לבחון מספר שחקנים ואת התפקודים שלהם בעמדות שונות לקראת משחקי הליגה. למרות שהמשחק לפרוטוקול, קלינגר דורש משחקניו להפגין רצינות ולנצח כדי לצבור ביטחון לקראת המשך הליגה והמשחק בשבת מול מכבי תל אביב. המאמן המשיך להראות לשחקניו קטעי וידאו ואמר להם: "אל תזלזלו. אנחנו לא נותנים הכל על המגרש והגיע הזמן שתתנו 100 אחוז. תאמינו יותר בעצמכם מבחינה התקפית ותראו שהשערים יגיעו".

קלינגר בדק באימון את פביאן סטולר דווקא כקשר אחורי גם בשל העובדה שדנילו ניקוליץ' נכנס לאט לכושר. כזכור, תפקידו המקורי של השוויצרי שהגיע בקיץ הוא בקישור. המאמן מתלבט האם אכן לפתוח עם סטולר בקישור או שמא לתת לגל אראל את המושכות. מי שלא ישחק הוא ולדימיר גלושצ'ביץ' שיחזור מחתונתו רק ביום המשחק ואת מקומו יתפוס הישאם כיוואן שישחק באגף שמאל בעוד יובל אבידור ישחק בכנף ימין ומהראן לאלה יהיה חלוץ החוד של הקבוצה. מי שעוד צפוי לקבל את ההזדמנות הוא גיא ליפקה שתורגל בהרכב כמגן הימני.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל (פביאן סטולר), רן אבוקרט, יובל אבידור, הישאם כיוואן, מהראן לאלה.

הדרי: "זו הזדמנות לראות שחקנים שלא שיחקו"

בצל העובדה שציון וייצמן עשוי לעזוב את הפועל עכו, בקבוצה מתייחסים למשחק, שהינו לפרוטוקול בלבד מבחינתם, ככזה, כששמעון הדרי ינסה לשלב כמה שיותר את השחקנים החדשים שהצטרפו בשבועות האחרונים. דדי בן דיין, שחתם בקבוצה ביום שישי האחרון, לא נמצא בכושר משחק ולא צפוי לפתוח. עם זאת, הדרי אמור לתת הזדמנות ראשונה לדין מימוני ושניר משען בחלק האחורי.

הדרי עצמו לא תירגל הרכב והסתפק היום באימון כוח אחרי מספר ימי מנוחה להם זכו השחקנים. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא שגיב כהן, שבמשחק האחרון נגד רמת השרון תופקד כמגן שמאלי במקום מהראן אבו ריא. "אין חשיבות למשחק, אבל זו הזדמנות לראות שחקנים שלא שיחקו עד היום", אמר הדרי לוואלה! ספורט. "יש לנו סגל טוב, תמיד אמרתי את זה, ומה שנשאר לנו זה לחבר את ההרכב הכי טוב מתוך הסגל הזה. לאט לאט יש לי כבר את ה-11 שאיתם אני מעוניין לרוץ".

הרכב משוער, הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, דין מימוני, דימקאו פידליס, יובל שוואט, אמייה טגה, אימורו לוקמן, תמיר כחלון, יובל שבתאי, דייויד גומז, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully