וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי: "יואב כץ לא אשם במצב של הקבוצה"

9.9.2012 / 10:36

מנכ"ל הפועל חיפה ענה לאוהדים: "יש הרבה בעלים של קבוצות שהשקיעו המון כסף ולא קצרו הצלחות". רואש עדיין לא חתם

מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי התארח בפורום של אתר אוהדי הקבוצה, והגן בין היתר על הביקורת שהפנה הקהל כלפי הבעלים יואב כץ. "יש הרבה בעלי קבוצות שהשקיעו המון כסף ולא תמיד קצרו הצלחות", אמר גבאי. "בני יהודה למשל חיים עדיין על המענקים שקיבלו בזמנו באירופה והבעלים הנוכחי ברח אחרי כמה חודשים. אני זוכר גם ימים שלא היו לנו אפילו סבון ודברים בסיסיים".

"הבאנו את השחקנים שהכי מתאימים", הוסיף גבאי. "על הנייר הקבוצה התחזקה. עשינו את מחנה האימונים ברמה הכי גבוהה ועד לתחילת הליגה היינו בין הקבוצות הראשונות שסגרו סגל כמעט מלא. שחקנים כמעט לא רצים ועייפים ויואב בטח לא אשם או צוות המאמנים".

האוהדים ביקשו להבין מהמנכ"ל גם היכן תארח הקבוצה את משחקיה הביתיים החל מהעונה הבאה, וזכו לתשובה מעודדת: "הפועל חיפה רוצה לשחק באיצטדיון החדש. אני אישית מעדיף לשחק רק בחיפה. הפערים אמנם קטנים, אבל ראש העיר צריך ללכת לקראת הספורט ולגרום לך שהקבוצות ישחקו במתחם העסקים והספורט, שיכניס המון כסף לרשויות, שצריכות לדאוג גם לקבוצות שנותנות את ההצגה והאטרקציה במתחם החדש".

בנוסף הצהיר גבאי שהקבוצה תעמיד החל מהמשחק הבא יציע מוזל לילדים,מסורת שהייתה נהוגה בימיו של רובי שפירא, כשכרטיס ילד יעלה בין 10 ל-20 שקלים.

אתמול עבר אושרי רואש על החוזה החדש שהוכן לו אך ניראה שבשלב זה הוא לא יחתום עליו כפי שהוא ויבקש לשנות עוד מספר סעיפים.

רואש יחליט בקרוב לגבי הצעת החוזה החדש שקיבל

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully