וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ויצמן יודיע על עזיבת הפועל עכו?

9.9.2012 / 14:35

העירייה תחייב את היו"ר לבחור בין עבודתו בעירייה לניהול הקבוצה והודיעה: "נמשיך לתמוך בכפוף להעברת הניהול"

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל עכו ברמה המקצועית, אבל מתברר שגם מבחינה ניהולית הקבוצה אמורה לעבור שינוי לא פשוט. במהלך השבוע שעבר הוציאה היועצת המשפטית של עיריית עכו, עו"ד כנרת הדר, חוות דעת לפיה יושב ראש המועדון ציון ויצמן לא יוכל להמשיך ולכהן עוד בתפקיד במקביל להיותו עובד עירייה. זה התנאי של העירייה להמשך הזרמת הכספים לקבוצה.

כעת ויצמן יידרש להחליט האם ברצונו להמשיך בתפקידו בעירייה או להמשיך לכהן בתפקיד רשמי בקבוצה, כאשר ההערכות הן שהוא יבחר בעבודתו בעירייה. קיימת גם אפשרות שויצמן ימנה אדם מטעמו שיעמוד בראש הקבוצה, אבל הסיכויים שמהלך כזה יזכה לגיבוי העירייה נמוכים. בכל מקרה, בסביבתו של ויצמן עדיין ממתינים למסמך הרשמי שיורה על שינוי במעמדו. בשלב הזה מסרב ויצמן להתייחס לעתידו, ובסביבתו מקווים שיימצא הפיתרון שהוא יוכל להמשיך בשני תפקידיו.

בעיריית עכו הבהירו היום (ראשון): "במשך כ-13 שנה לקח על עצמו ציון ויצמן בהתנדבות את ניהול עמותת הפועל עכו והצעיד אותה מליגה א' לקבוצה לגיטימית בליגת העל. ללא ספק הוא הוכיח יכולות ניהול גבוהות ביותר אשר באו לידי ביטוי בהפיכתה של הפועל עכו לקבוצה יציבה הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינה כלכלית, בו בזמן שחלק גדול מהקבוצות החליפו בעלים ונקלעו לקשיים לא מעטים.

"בעקבות ביקורות של משרד הפנים בנושא חלוקת תמיכות העירייה והוועדה למניעת ניגוד עניינים, הוציאה היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד כנרת הדר, חוות דעת משפטית לפיה לא יוכל עובד עירייה ו/או נבחר ציבור לעמוד בראש עמותה, כל עוד עמותה זו נתמכת על ידי הרשות המקומית. עיריית עכו תמשיך ותתמוך באותם היקפים בעמותת הכדורגל הפועל עכו ותהווה הגורם המרכזי התומך בקבוצה, וכל זאת בכפוף להעברת ניהול העמותה לידי גורם אחר שאינו עובד עירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully