וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במסר לעטר: רד מדג'אני. אזולאי סיכם

9.9.2012 / 13:07

בעקבות ההתנגדות, פנו הירוקים לצעירי וצריכים לסגור את ההשאלה. סוכניו של קינן ייפגשו מחר עם חיפה במטרה לסכם

במכבי נתניה שוחחו עם מאמן מכבי חיפה ראובן עטר וביקשו ממנו לרדת מהכוונה לצרף את הקשר קובי דג'אני, כך טוענים גורמים בשני המועדונים ומקורבים לעסקה. אחד מהם סיפר: "לאחר הפציעה של תמיר כהן, דג'אני הוא השם הראשון שעלה, אבל נתניה שלחה מסר שתערים קשיים על שחרורו וביקשה שראובן לא יפנה אליו. גם טל בנין מתנגד למהלך". בעקבות הדברים, פנתה חיפה ללירוי צעירי.

כזכור, שמו של צעירי הוזכר כמועמד להגיע לכרמל מוקדם יותר הקיץ במקביל לשיחות שהתנהלו עם ג'ואל דמאו. העובדה שדמאו חתם הורידה את השחקן מהפרק, אבל פציעת תמיר כהן גרמה לשחקן לשוב לרשימת המועמדים. "אם צעירי יסתדר עם מכלן, הוא יגיע אלינו", אישרו בחיפה את הידיעה לפיה השחקן סיכם עקרונית במועדון. "התנאים שלו סגורים פחות או יותר וכל שנותר הוא לסכם את דמי ההשאלה לעונה הקרובה". אם צעירי יגיע, כפי שצפוי לקרות, מועמדות דג'אני תרד סופית מהפרק.

בעיה נוספת שהירוקים מנסים לפתור קשורה לבלם יוריצה בוליאט. חיפה החליטה לא להחזיר את הבלם עד חודש ינואר וכרגע היא אמורה לשלם לו כ-600 אלף שקל עד אז. תקציב חיפה העונה נע סביבו 40-45 מיליון שקל, כשהדבר תלוי גם בעסקת דקל קינן שצפויה להיסגר בקרוב. "דקל צריך להגיע להסכם על חלוקת השכר בין המועדונים ולומר לנו על כמה הוא מוכן לוותר. המסר הזה עבר אליו בסוף השבוע ומאז אנחנו ממתינים לתשובה", אמרו הבוקר בכרמל.

חיפה קבעה להיפגש עם סוכניו של השחקן רק מחר במטרה לסגור את העסקה. מכיוון שמדובר ביום ראשון והמועדונים באנגליה סגורים, מחר תצטרף קארדיף להודיע כמה כסף היא מציעה לקינן כפיצוי עבור התרת חוזהו (הבלם מרוויח כ-400 אלף ליש"ט לשנה, לא כולל מענקים), כשחיפה תצטרך להשלים את שכרו העונה ולנקוב בסכומים חדשים החל מהעונה השניה ואילך.

לגבי חן עזריאל, מתברר כי חיפה ובית"ר ירושלים עדיין לא הגיעו לסיכום סופי על אופן חלוקת השכר. ההערכה היא שהעניין ייסגר במהלך הימים הקרובים. היום נערכה פגישה בין שלומי אזולאי לסגן הנשיא עוזי מור, במטרה לסגור את החתמתו של החלוץ לשלוש שנים. החלוץ סיכם והחתימה הרשמית תיעשה בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully