וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון לסגור את החוזה עם שלומי אזולאי

8.9.2012 / 21:44

הנהלת מכבי חיפה זימנה את החלוץ לפגישה במטרה להחתימו. מכלן טרם שחררה את לירוי צעירי, אופטימיות בנושא דקל קינן

מכבי חיפה ושלומי אזולאי ינסו לסגור מחר (ראשון) את החוזה החדש שעליו אמור השחקן לחתום במועדון. בחיפה סיפרו הערב כי זימנו את אזולאי לפגישה שתיערך מחר עם סגן הנשיא עוזי מור, וזאת במטרה להחתים כבר מחר את החלוץ על חוזה לשלוש שנים.

כזכור, עד כה נפגשו הצדדים מספר פעמים ולא הגיעו להבנות. המאמן ראובן עטר רוצה להשאיר את אזולאי בקבוצה, למרות שהוא מבוקש על ידי מספר קבוצות, ביניהן בני יהודה.

עוד בחיפה: במועדון שמחו לגלות שהפציעה של דינו אנדלובו אינה חמורה, ושהוא לא פרק את הכתף, אחרי שנפצע במהלך המשחק של נבחרתו דרום אפריקה.

בקבוצה ינסו לסגור מחר את עסקת צירופו של לירוי צעירי. קבוצתו הבלגית מכלן טרם שחררה את השחקן ומנסה להערים קשיים בתקווה להעלות את הפיצוי על שחרורו. צעירי כבר שוחרר מהקבוצה, ובחיפה מקווים שיוכלו לצרפו ללא בעיות מיוחדות, לאחר שתנאיו כבר סוכמו.

ביממה האחרונה נעשתה פנייה לא רשמית למכבי נתניה בנוגע לקובי דג'אני. כזכור, גם אביחי ידן וקובי מויאל הוזכרו לעמדת הקשר האחורי, אך מדובר בעלויות גבוהות יותר, ולכן בחיפה יתמקדו בהבאתו של צעירי.

ללא קשר, בחיפה מאמינים שבתחילת השבוע דקל קינן יוכל לעבור לקבוצה, ומנסים להגיע לסיכום על חלוקת השכר שלו עם קבוצתו קרדיף. קינן מרוויח 400 אלף יורו, אבל בחיפה לא מוכנים לשלם את מלוא שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully