וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת גם את מועמדותו של קובי דג'אני

7.9.2012 / 9:05

במועדון בדקו עלויות מויאל וידין, גם קשר מכבי נתניה נחשב לאופציה. שחקן על תמיר כהן: "הכל התמוטט, אבל הוא לא יוותר"

"אפשר לומר שכל הדברים הטובים שקרו לתמיר בזמן האחרון, קרו יחד אחרי תשעה חודשים. מחודש ינואר הוא מחכה לחזור למגרשים, השבוע הוא חגג את הולדת בנו, וברגע הכי קריטי כמעט הכל התמוטט עם הפציעה הזאת. הוא יודע לקחת דברים בפרופורציות ומסתכל על החיים אחרת. הוא לא יוותר, הוא טיפוס עקשן ותראו שהוא יחזור לעצמו". כך אמר שחקן במכבי חיפה על תמיר כהן בעקבות הפציעה אמש באימון, שתגרום לקשר לחזור להיעדר לתקופה של לפחות שלושה חודשים.

הפציעה בכף הרגל, בעקבותיה נעדר ארבעה חודשים מאז משחק האימון מול פרטיזן בלגרד, מצריכה מנוחה מוחלטת של שישה שבועות, ואז שיקום. במכבי חיפה עודדו אתמול את השחקן, שלווה על ידי אדורם קייסי לבית החולים, שם נקבע כי מדובר בשבר.

הפציעה של כהן, עליו ראובן עטר בנה מאוד, יצרה דילמה לא קטנה למאמן. עוד אתמול עטר עוד התלבט לגבי המערך שלו שכולל קשר אחורי אחד ושני קשרים בצדדים והפציעה כעת מצריכה ממנו לצרף שחקן נוסף. בחיפה כבר בדקו אתמול את נושא צירופם של קובי מויאל ואביחי ידין. בית"ר מוכנה למכור את מויאל תמורת 2.5 מיליון שקל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה כבר הציעה לבית"ר עסקת חליפין: מויאל תמורת כסף ושחקנים, חן עזריאל וחיים מגרלישווילי. עזריאל עדיין לא עבר רשמית לצהובים שחורים ואם מויאל יגיע חיפה תשתתף בשכרו לאחר שהסכים לקצץ בחוזה. הבעיה עם ידין היא שכרו, שנאמד בכמעט מיליון וחצי שקל ברוטו לעונה. "אין לנו ברירה, חייבים לצרף קשר אחורי. כרגע יש רק את דמאו ובוקולי, וגולסה שאמור לאזן בין ההגנה להתקפה", אמר גורם במועדון.

לוואלה! ספורט נודע כי עטר היה רוצה לראות בקבוצה את קובי דג'אני, שחזר לאחרונה למגרשים. דג'אני היה ברשימת המועמדים של עטר בתחילת העונה, אבל אז הוא נפצע ועטר הבהיר שלא יצרף עוד שחקנים ממכבי נתניה. "אם ידין או מויאל לא יבואו, אולי יש על מה לדבר. זה תלוי בעטר", הבהיר גורם במערכת.

בנוגע לעמדת הבלם, דקל קינן רוצה להגיע לירוקים ועד תחילת השבוע יתברר אם יצטרף. קינן מרוויח 400 אלף יורו לעונה, אבל יהיה מוכן לעשות ויתור קטן בשביל לחזור לכרמל. אצל הירוקים מעריכים ששני הצדדים יגיעו לסיכום כבר בתחילת השבוע וקינן יחתום על חוזה לארבע שנים ובכך ישוב למועדון בו גדל.

תמיר כהן שבר את כף הרגל וייעדר שלושה חודשים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully