וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילנקו טפיץ': "בטוח שננצח את ישראל"

9.9.2012 / 9:54

גארד נבחרת סרביה מנסה להרגיע את הרוחות לאחר הפסד החוץ לאסטוניה. איבקוביץ': "ההגנה לא הייתה ברמה הנדרשת"

נבחרת סרביה ספגה אמש (שבת) את הפסדה הרביעי במוקדמות אליפות אירופה כשנכנעה לנבחרת אסטוניה בטאלין 88:81. בעקבות ההפסד הסרבים יצטרכו לנצח את נבחרת ישראל ביום שלישי על מנת להעפיל לאליפות אירופה, כאשר הפסד לנבחרת שלנו יקבע שלראשונה מאז גרמניה 1993 לא תהיה הנבחרת באליפות אירופה, כשאז היא הורחקה מהמשחקים בעקבות הסנקציות הבינלאומיות.

"כשאתה משחק מול נבחרת אסטוניה אתה לא יכול להרשות לעצמך לנוח לדקה, הם משחקים בקצב גבוה של כדורסל במשך 40 דקות", אמר מאמן סרביה דושאן איבקוביץ' לאחר ההפסד, "הם קלעו באחוזים טובים מאוד מחוץ לקשת, ולקחו 12 ריבאונדים בהתקפה, שאלו היו המספרים הטובים ביותר שלהם במוקדמות. במחצית השנייה ההגנה שלנו לא הייתה ברמה הנדרשת, בנוסף לא היינו מרוכזים כך שלאסטוניה הגיע לנצח".

הגארד מילנקו טפיץ' התייחס למפגש מול ישראל ביום שלישי: "המשחק מול ישראל הוא קריטי. אנחנו נצטרך להשתמש בכל האנרגיות שנשארו לנו כדי לנצח, ונשחק באופן קבוצתי הרבה יותר. אני בטוח שננצח את ישראל ונעלה לאליפות אירופה".

המשחק מול ישראל הועבר מהבלגרד ארינה המכיל 20 אלף מושבים לאולם פיוניר הישן שמכיל רק 7000 מושבים מאחר ובמקביל תארח נבחרת סרביה בכדורגל את נבחרת ווילס למשחק שצפוי למשוך קהל רב, וההערכות הן שלא יותר מעשרת אלפים צופים היו מגיעים לאולם בבלגרד ארינה.

נבחרת אסטוניה הדהימה את סרביה

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully