וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטוניה הדהימה את סרביה, ישראל תסיים במקום ה-2?

האסטונים גברו על הסרבים המפוררים 81:88, ישראל תסיים במקום השני בבית א' גם במידה ותפסיד בפחות מ-18 הפרש

אומרים שצדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים. ובכן, לא ברור האם ישראל היא צדיקה, אבל הערב (שבת) קיבלה הנבחרת של אריק שיבק חדשות טובות פעמיים, כשבתחילה שמעה על הפסדה של שבדיה לגרמניה, 91:86 שלמעשה הבטיח את מקומה של ישראל באליפות אירופה. מאוחר יותר הגיעו החדשות מאסטוניה, שם הדהימה הנבחרת המקומית את סרביה המאכזבת 81:88, מה שאומר שישראל תוכל לסיים במקום השני בבית גם במידה ותפסיד בסרביה, עד 18 הפרש.

בית א'

אסטוניה - סרביה 81:88

ננאד קרסטיץ' פתח טוב עבור סרביה את המשחק, והביא אותה אל הרבע השני ביתרון 6. אסטוניה החלה לאותת שהיא לוקחת ברצינות את המשחק כבר ברבע השני, אז התעוררו קנגור וארבט, ועד המחצית צימקו המארחים ל-3 בלבד. את הבריחה שלה ביצעה אסטוניה ברבע השלישי, וסטן סוק כבר הביא אותה ליתרון 10 ברבע האחרון. תיאודוסיץ' וסבאנוביץ' עוד צימקו ל-3 בלבד, חצי דקה לסיום, אבל נקודות של דורבק וקנגור הבטיחו את הניצחון המרשים עבור האסטונים.

איסלנד - מונטנגרו 101:92

אחד המשחקים המטורפים של הערב היה ללא ספק באיסלנד, שם היתה קרובה הנבחרת המארחת להדהים את מונטנגרו, שעד היום לא הפסידה אפילו משחק אחד. האיסלנדים רשמו את המחצית הטובה ביותר שלהם במוקדמות, כשהוליכו ב-22 הפרש לאחר שני רבעים, אבל אז הגיעה ההתפרקות. ריצת 31:62 במחצית השניה של האורחים הטיסה אותם אל ניצחון 92:101, והם שומרים על המאזן המושלם. ולדימיר דאסיץ' סיים ערב מטורף עם 38 נקודות (5 מ-7 לשלוש) ו-14 ריבאונדים, ג'ון סטפנסון הוליך את איסלנד עם 32.

משחקים נוספים

שבדיה - גרמניה 91:86

המשחק המרכזי אחריו עקבו בישראל נערך בשבדיה, שם נכנעה הנבחרת המקומית, הפסד שהבטיח את הופעתה של ישראל ביורובאסקט הקרוב. שבדיה נתנה פייט נהדר לגרמנים הערב, ולא היתה רחוקה מלהשיג את הניצחון הקריטי כל כך עבורה. משחק נהדר של יונאס ירבקו איפשר למארחים משבדיה להוליך לאורך מרבית המשחק, כשחמש דקות לסיום עוד הוליכה נבחרות 71:79. אלא שהתעוררות של בנזינג ושלשות חשובות של שאפרציק וזוויינר בדקה האחרונה העניקה לגרמנים את היתרון, וירבקו לא הצליח לשלוח את המשחק להארכה.

הייקו שאפרציק הוליך את קלעי הגרמנים עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בעוד רוברט בנזינג סייע עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים. לשבדיה כאמור היה את ירבקו שסיים עם 32 נקודות ענקיות, 10 ריבאנדים ו-6 אסיסטים, וגם 21 נקודות של קני גרנט לא עזרו לשבדים.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully