וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "סיטי לא יכולה לקנות מסורת"

מאמן ריאל מדריד מחמם את הגזרה לקראת שלב הבתים בליגת האלופות: "דורטמונד יותר קשה". מודריץ' בונה על כניסה להרכב

ז'וזה מוריניו לא נח בפגרת הנבחרות, ואת סוף השבוע האחרון הוא בילה בזאגרב בצפייה בשחקנו החדש לוקה מודריץ' מנצח עם קרואטיה 0:1 את מקדוניה. מאמן ריאל מדריד היה יכול להיות מרוצה מעובדה ששישה משחקניו כבשו במשחקי נבחרותיהם: מסוט אוזיל שכיכב עם צמד וגם כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין, אנחל די מריה ורפאל וראן שרשמו גם הם שערים בינלאומיים.

הדאגה היחידה של המיוחד הגיעה מכיוונו של פפה שנפצע במשחק של פורטוגל בלוקסמבורג, אך הבלם עשוי להיות כשיר כבר למשחק הבא של נבחרתו נגד אזרבייג'אן מחרתיים.

אבל מוריניו הקדיש כאמור את זמנו לצפות במודריץ', ובקרואטיה דיווחו שהקשר שהגיע מדוכא למשחק הנבחרת הקודם מול שוויץ אז סאגת העברתו עוד הייתה בשיאה, נראה מחויך במיוחד, גם לאור יכולתו במשחק וגם לכבוד יום הולדתו ה-27 היום אותו ציינו כל חבריו לנבחרת, במהלכו הצהיר שהוא כשיר לשחק 90 דקות גם במדי ריאל.

בינתיים התייחס מוריניו בראיון ל-'אס' להגרלת שלב הבתים בליגת האלופות שזימנה לבלאנקוס שלו את מנצ'סטר סיטי, בורוסיה דורטמונד ואייאקס: "אני לא בטוח שסיטי היא היריבה הכי קשה, דורטמונד זכתה באליפות גרמניה שנתיים ברציפות. היא קבוצה מאוד מאורגנת ומנוסה, עם הרבה שחקנים בינלאומיים בכירים בגרמניה ושני פולנים מצוינים. גם האצטדיון והאוהדים שלהם מרשימים ביותר".

לגבי השאיפות של אלופת אנגליה אמר הפורטוגלי: "הרוכשים מאבו דאבי השקיעו כספים עצומים כדי להצליח באירופה, אבל את המסורת של מועדונים כמו ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן אי אפשר לקנות, והשחקנים הכי טובים בעולם תמיד יילכו לקבוצות כאלה".

עוד מעט זה מתחיל: הגרלת כל הבתים בליגת האלופות

האם לוקה מודריץ' שווה את 42 מיליון היורו שעלה לריאל?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully