וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר קרז'אקוב: "אנחנו רוצים נקמה בישראל"

חלוץ נבחרת רוסיה כבר מחכה להגיע לרמת גן: "כולנו זוכרים איך נגמר המשחק הקודם. יהיה קשה". קאפלו: "מרוצה ממה שראיתי"

זו אולי לא הייתה ההתחלה המושלמת, אבל פאביו קאפלו בהחלט יכול לחייך אחרי המשחק הרשמי הראשון כמאמן נבחרת רוסיה, החולמת על מונדיאל ראשון מאז 2002. האיטלקי הוותיק ראה את שחקניו משיגים ניצחון 0:2 על צפון אירלנד באצטדיון לוקומטיב למרות יכולת לא משכנעת, וכעת יכול להתכונן לקראת המפגש מול ישראל באצטדיון רמת גן ביום שלישי.

"תמיד קשה לשחק נגד יריב שמשקיע את כל האנרגיה שלו בהתגוננות", הסביר קאפלו בסיום. "ברור שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל אני בכל זאת מרוצה ממה שראיתי על המגרש. השחקנים התלוננו על איכות כר הדשא ואמרתי לי שהוא לא שטוח ולכן קשה להניע כדור. הפייבוריטית בבית? כולנו מכירים את היריבות שלנו. על הנייר, פורטוגל היא החזקה מכולן. אנחנו נתמודד מול כל אחת".

אלכסנדר קרז'אקוב הוסיף: "משטח הדשא לא היה טוב, אבל גם בנסיבות לא אידיאליות הוכחנו את העליונות שלנו על המגרש. אחרי ההפסקה דברים התחילו להתחבר לנו. ישראל? בואו לא נחלק את הבית ליריבות חלשות וחזקות. המשחק שם יהיה קשה במיוחד בגלל שהוא בחוץ. כולנו זוכרים איך נגמר המשחק הקודם נגדם. אנחנו רוצים נקמה".

מן העבר השני, המאמן מייקל אוניל היה מאוכזב מהפסדה של צפון אירלנד ובעיקר מהפנדל שנשרק לחובתו: "אנחנו מאוד כועסים על ההפסד. היו לנו הזדמנויות להשיג כאן תוצאה טובה, אבל פנדל שנוי במחלוקת הרג את המשחק. רוסיה נבחרת טובה, אבל אנחנו בכל זאת מאוכזבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully