וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ורמוט יפתח מול אזרבייג'אן, בניון בחוץ

7.9.2012 / 9:24

גוטמן החליט לבצע שינוי אחד בהרכב, לעומת זה שתורגל בימים האחרונים ועזרא יירד לספסל. הקפטן לא ב-11 הפותחים

בנבחרת ישראל ערכו אתמול את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול אזרבייג'אן הערב (19:00, ערוץ 5). בעקבות ההופעה הלא מוצלחת של החלק ההתקפי שתורגל מול ההרכב השני, החליט המאמן לבצע שינוי אחד בהרכב כשקשר הפועל תל אביב גילי ורמוט קיבל את חולצת ההרכב, בעוד חן עזרא ירד לספסל. כך הודיעה הערב ההתאחדות לכדורגל בהודעה הרשמית. פרט לכך, כל ההרכב נותר כצפוי. המשמעות: הקפטן הוותיק יוסי בניון נותר מחוץ ל-11 הראשונים.

גוטמן לא שוחח עם השחקנים לאחר האימון אתמול, אבל קודם לכן אמר להם: "לאזרים יש חלק קדמי מהיר. אני מבקש שתצופפו באמצע. על כל שחקן שלהם שנמצא עם הכדור, אני רוצה שניים-שלושה כחולים. ראיתם את המשחקים שהקרנתי לכם. הם מסוגלים להפתיע גם נבחרות גדולות".

גוטמן התייחס למשחקים מול טורקיה, גרמניה ובלגיה, שלושה משחקים שנערכו במסגרת הקמפיין האחרון בו צברו האזרים שבע נקודות בבית שהכיל גם את נבחרות אוסטריה וקזחסטן. במשחק הראשון ניצחו האזרים 0:1 את טורקיה, בשני הם הפסידו 3:1 לגרמניה ובשלישי סחטו תיקו 1:1 מול בלגיה. "ארבע נקודות מול שלוש נבחרות כאלה זה הרבה. אסור שיפתיעו אותנו", היה המסר העיקרי באסיפה. התבוסה הביתית לאוסטריה והמעידה בחוץ מול קזחסטן נותרו מחוץ לתדריך הוידאו. "תאמינו בעצמכם, זאת הדרך וזאת החשיבה. אתם השחקנים והבמאים ובהתאם לכך תחליטו איך הסרט ייראה", אמר המאמן באסיפה הראשונה שקיים השבוע.

הקשר אלמוג כהן קיבל בהבנה את ההחלטה לתרגל בהרכב את גל אלברמן. במהלך אחת האסיפות גוטמן פנה לשחקנים בנוכחות הקשר, סיפר כי המתיחות שנרשמה בהונגריה מאחוריהם והחמיא לקשר על הדרך שבה הוא מתאמן. ללא קשר, השחקנים קיבלו אתמול שוב חיזוקים מראשי הנבחרת וגם מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהבהיר להם שניצחון מול האזרים יוסיף מימד של ביטחון לקראת רוסיה, ויביא יותר אוהדים לרמת גן. "אם ננצח את הקטנות יש לנו סיכוי טוב לעלות, גם אם לא ננצח את פורטוגל ורוסיה", אמר להם. בקרב השחקנים היה מי שהודה אתמול כי מעידה מול האזרים תחסל את הסיכויים לעלות לשלב הבא.

הבוקר ערכה הנבחרת ארוחה משותפת ולאחר מכן קיימה אימון קל ואסיפה. במוצאי שבת תשוב הנבחרת לישראל ותשתכן במלון דן אכדיה, שם תחל בהכנות לקראת המשחק מול רוסיה.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, מאור מליקסון, איתי שכטר, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully