וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "בניון ערך מוסף, מחר תדעו מי יפתח"

6.9.2012 / 17:54

רגע לפני אזרבייג'אן (ו', 19:00, ערוץ 5) מאמן הנבחרת התייחס לקשר: "הוא מתנהל כמו קפטן". בניון: "לא משנה מי יפתח"

"יוסי בניון הוא קפטן ובהתאם לכך הוא מתנהג. על ההרכב אחליט מחר, אף אחד לא יודע מי ישחק ומי לא. בניון ערך מוסף לנבחרת שלנו. הייתה לי שיחה אישית איתו אתמול, נתתי לו את כל המשוב שניתן לשחקן שמתנהל כמו קפטן. אני רואה את התמיכה שלו בבחורים הצעירים, הוא משתוקק שהנבחרת תצליח. נכון שהוא רוצה לשחק והוא יוכל לעזור לנו. אפשר להסיר בפניו את הכובע". כך אמר מאמן הנבחרת הלאומית אלי גוטמן במהלך מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל בבאקו, לאחריה תקיים את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (שישי, 19:00, ערוץ 5) מול אזרבייג'אן.

בניון עצמו אמר: "אני מרגיש מצוין עם מה שקורה איתי. זה לא משנה מי יפתח, העיקר שננצח. אני מתנהל כמו ב-14 השנים שאני בנבחרת. כמו כל שחקן, אני רוצה לשחק אבל אתן את המקסימום גם אם אעלה מהספסל".

"הגענו לכאן מלאי ביטחון ואנחנו יודעים מה מוטל עלינו, מול מי נשחק ומצפים לצורה שבה המשחק יתפתח. השחקנים שלי הפנימו את שיטת המשחק והם יודעים להתמודד עם כל סיטואציה", המשיך גוטמן. "אני שבע רצון גם מהאימונים האחרונים, שחקנים הפנימו את שיטת המשחק והם מרגישים שהם יודעים להתמודד עם כל סיטואציה על המגרש. אני מרגיש כמו לפני כל משחק חשוב – אליפות, גמר גביע או משחק עליה לליגת האלופות. מי שמכיר אותי יודע שהחל משריקת הפתיחה לא תהיה התרגשות". על הסדר הביטחון הוסיף: "הם לא משפיעים עלינו".

עוד קודם לכן, שחקנים בנבחרת התבטאו בנוגע לעובדה שבניון לא תורגל בהרכב בשני האימונים האחרונים. הם הבהירו כי בניון לא אהב את ההחלטה, אבל לא דיבר על כך בגלוי. אחד מהם סיפר: "יוסי התאמן ברמה הגבוהה ביותר, כל אנגליה רדפה אחריו לפני שהגיע לווסטהאם. אי אפשר לומר שהוא בהרכב כי הוא לא משחק בזמן ששכטר, שחקן מצוין לכל הדעות, ב-11 למרות שלא שיחק מאז הונגריה. כשהוא משחק, אי אפשר לתרץ את העובדה שיוסי לא בהרכב".

באימון הערב תרגל גוטמן הרכב זהה לזה שתרגל אמש, כשחן עזרא, שכטר, מאור מליקסון ותומר חמד היוו את החוליה הקדמית. בקישור האחורי עלו ביברס נאתכו וגל אלברמן כשבהגנה תורגל יואב זיו בצד שמאל. יש לציין כי גוטמן בדרך כלל לא נוהג לשנות את ההרכב שהוא מתרגל לאורך כל השבוע. לאחר אימון הערב חזרו שחקני הנבחרת למלון ומחר יערוך גוטמן אימון קל מלווה באסיפה. במוצאי שבת תחזור הנבחרת לישראל ותשכן במלון דן אכדיה, שם היא תחל בהכנות למפגש מול נבחרת רוסיה ביום שלישי. בהתאחדות לכדורגל מעריכים כי מספר הצופים באיצטדיון יגדל משמעותית אם הנבחרת תחזור עם ניצחון.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי, יואב זיו, גל אלברמן, ביברס נאתכו, חן עזרא, מאור מליקסון, איתי שכטר, תומר חמד.

קשר נבחרת ישראל יוסי בניון. מגד גוזני
"אני מרגיש מצוין עם מה שקורה איתי". בניון/מגד גוזני

אזרביי'גאן הצנועה ממשיכה להתקדם מקמפיין לקמפיין, כשבמוקדמות היורו האחרון היא אף הצליחה לספק כמה הפתעות, כשהיא ניצחה את טורקיה (0:1), סחטה תיקו מבלגיה (1:1) וניצחה 2:3 את קזחסטן, וסיימה במקום החמישי את הקמפיין. את הנבחרת מאמן ברטי פוגטס, שמדריך אותה מאז 2008, אחרי שהוביל לא מעט נבחרות, ובראשן גרמניה.

פוגטס אמר לקראת המשחק: "אני מאוד מרוצה מההכנות שלנו. השחקנים התאמנו כמו שצריך, הדשא נמצא במצב טוב, והשחקנים רוצים מאוד להצליח. לחלק מהשחקנים יש בעיה של מהירות, אבל זו לא בעיה שאפשר לפתור אותה בעשרה ימים. אם אנחנו רוצים שחקנים מהירים, צריך לעבוד על זה מגיל 12-13".

הקפטן רשאד סדיגוב אמר במסיבת העיתונאים: "נעשה את המיטב כדי להשיג תוצאה טובה, ואני עדיין לא חושב על המשחק נגד פורטוגל. כרגע אנחנו מתמקדים בישראל ומאוד מקווים שלא להפסיד. ישראל היא לא נבחרת חלשה. הם רוצים להעפיל, ואנחנו צריכים לעשות מאמצים גדולים כדי לסיים עם תוצאה טובה".

מאהיר שוקורוב, שנמצא בספק לקראת ההתמודדות בגלל חום, הוסיף: "אנחנו רוצים לעמוד במטרה ולסיים עם שלוש נקודות מול הקהל הביתי. אני מקווה שהמשחק הבא ייתן לנו עוד התלהבות לקראת המשך הקמפיין".

בסגל של פוגטס יש ארבעה ליגיונרים: ג'אביד חוסיינוב מדמירספור (טורקיה), אופוק בודאק מאסקיהיריספור (טורקיה), צ'יאן אוזקרה מסיבאספור (טורקיה) ועלי גוקדמיר מקבוצת המילואים של האנובר הגרמנית. שלושת האחרונים נולדו בגרמניה למשפחות ממוצא טורקי, אבל קיבלו אזרחות אזרית במיוחד בשביל ללבוש את מדי נבחרת הכדורגל.

מלבד הנציגים הללו, אפשר למצוא כמובן את אחד מכוכבי הנבחרת, ברנימיר סובאשיץ' בן ה-30, שנולד וגדל בסרביה, אבל כשכיכב באמצע העשור הקודם בנפטצ'י באקו קיבל אזרחות והוא משחק בנבחרת מאז 2007.

הרכב משוער: קמראן אג'ייב, מאהיר שוקורוב (אלנור אלחברדייב), רשאד סדיגוב, רוסלאן אבישוב, מקסים מדבדב, ג'אביד חוסיינוב, אמירקולייב, עלי גוקדמיר, ווקאר נדירוב, ברנימיר סובאשיץ', ראוף אלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully