וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט מנהלת מו"מ עם מנצ'סטר יונייטד על העברת נאני

חבר חדש להולק ו-ויטסל? קבוצת הפאר הרוסית הציעה 25 מיליון ליש"ט על הקשר, שאיבד ממעמדו אצל אלכס פרגוסון

אחרי ההחתמות המטורפות של הולק ואקסל ויטסל, השם החם החדש על הכוונת של זניט סנט פטרסבורג הוא קשר מנצ'סטר יונייטד, נאני. מנהל זניט אישר היום (חמישי) כי קבוצתו העשירה נמצאת במשא ומתן עם השדים האדומים, ומוכנה להציע 25 מיליון ליש"ט כדי לצרף את כוכב נבחרת פורטוגל עד סגירת חלון ההעברות ברוסיה ביום חמישי הבא. גם חברו של נאני לנבחרת, ז'ואאו מוטיניו, שהיה על סף חתימה בטוטנהאם, נמצא חזק על הכוונת של הרוסים.

"זה נכון, אנחנו מנהלים מגעים עם נאני ומוטיניו, אבל שתי המטרות העיקריות שלנו היו ויטסל והולק", אמר מקסים מיטרופנוב, שצירף לקבוצתו בתחילת השבוע את חלוץ נבחרת ברזיל תמורת 50 מיליון יורו, וקשר נבחרת בלגיה תמורת 30 מיליון יורו. אחרי שבעה מחזורים, מוליכה הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי את הטבלה הרוסית עם 16 נקודות.

גם לא יעבור לזניט, נראה כי עתידו של נאני במנצ'סטר יונייטד מעורפל למדי. הקיצוני המוכשר לא הצליח להגיע לסיכום על חוזה חדש באולד טראפורד לאחר שדרש כ-120 אלף ליש"ט לשבוע, ומאז נותר גם מחוץ לתכניות של אלכס פרגוסון. על פי דיווחים, נאני מתוסכל מאוד ביונייטד ומרגיש לא רצוי, כשלפניו ברוטציה אנטוניו ולנסיה ואשלי יאנג, כל זאת מבלי להזכיר את צירפום המתוקשר של שינג'י קגאווה ורובין ואן פרסי בקיץ.

נאני פתח בהרכב של פרגוסון במשחק פתיחת העונה מול אברטון אך הוחלף בדקה ה-77, ישב על הספסל במשחק מול פולהאם ולאחר מכן נכנס כמחליף בדקה ה-60 מול סאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully